Avatar billede nobody_988 Nybegynder
05. november 2003 - 20:08 Der er 9 kommentarer

Problemer med mine skærme

Jeg har 3 skærme men det er kun 1 af dem jeg kan bruge til min computer en 21" EIZO skærm det er en tung skærm på 40 kg. min kammerat kan sagtens bruge begge skærme på sin computer og jeg kan og godt bruge dem på min server. jeg har haft formateret da jeg troede det ville hjælpe men det gjorde det ikke det skal lige siges at de har virket på min spille computer alle sammen.
Avatar billede peet-49 Novice
05. november 2003 - 20:24 #1
Kunne tyde på en forkert driver til grafikkort.
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 20:54 #2
Gå i enhedshåndtering og opdater skærm til plug&play skærm.
Avatar billede nobody_988 Nybegynder
24. november 2003 - 21:48 #3
Det har jeg desværre prøvet og jeg har haft en KVM switch sat til sådan en så jeg kan bruge samme skærm på flere PC'er men det virker heller ikke =( jeg ønsker bare at vide hvad der er galt men det er som om der er ALT MULIGT mellen himmel og jord som ikke kan forklares...
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 21:52 #4
Man kan ikke just sådan forklare, hvad der er galt, man er nødt til, at bruge udelukkelsesmetoden.
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 21:53 #5
Men hvis du ikke gider afprøve det forskellige, så svar selv og accepter istedet for, at lade spørgsmålet stå åben.
Avatar billede nobody_988 Nybegynder
24. november 2003 - 22:04 #6
Jeg vil da gerne afprøve det forskellige men jeg har jo prøvet det flere gange også prøvet at vælge den rigtige skræm men det har ikke hjulpet.. men det mærkelige er at det har fungeret fint før hen...
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 22:07 #7
Har du prøvet med en anden driver til skærmkortet?
Avatar billede nobody_988 Nybegynder
24. november 2003 - 23:09 #8
Ja det har jeg prøvet har haft 5 tidligere versioner indstalleret men uden held det var det første jeg troede der var galt... jeg er virkelig glad for at du gider hjælpe mig en anden skrev at jeg bare havde nisser det var hans svar syntes jeg var lidt for latterligt... men du tager dig da tid til det, det skal du have tak for =)
Avatar billede peet-49 Novice
24. november 2003 - 23:41 #9
Fekvensen til skærmen er ikke sat for højt? prøv at sætte den ned til 60Hz.