Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 17:50 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Fortvivlet bruger.....

Til at starte med vil jeg sige at jeg er meget interesseret i at høre jeres mening. Jeg er specielt interesseret i at høre tdaugaard og jd. :)

Til orienting skal det siges at jeg HAR sendt en email til admin den 5/1 men han har ikke svaret endnu.

For et stykke tid siden ville jeg meget gerne have lavet min login om. Jeg fandt så ud af, gennem mange sager i Eksperten.dk, at det ikke var muligt.

Fint, tænkte jeg. Jeg fik afsluttet de spørgsmål som den gamle havde, afmeldte den og oprettede den nye. Jeg var glad, for nu har jeg fået min id som jeg ville. Det er først nu, at jeg kommer til at tænke på at den gamle id havde over 3000 point. Dem kunne jeg, af naturlige årsager, godt tænke mig at få fat på.

Jeg vil lige sige med det samme. JEG HAR IKKE SNYDT OG HAR _I N G E N_ INTENTIONER OM AT GØRE DET!

Undskyld de store bogstaver, men det er bare så I forstår mine intentioner. De 2 bruger-id\'er har INTET med hinanden at gøre. Jeg hader snyd!

Ville I sige OK for at jeg overfører disse point til den nye id. Det ville jeg være MEGET glad for. Uanset hvad I siger vil jeg selvfølgelig ikke gøre noget uden at admin siger OK til det. Jeg vil meget gerne spille åbent spil.

For at du ikke skal tro at det er snyd, så lad mig fortælle at den gamle id er \"cj1350\" og den nye er \"corex\". Så som sådan kan man sige at jeg har da været bruger på Eksperten.dk et par år igennem \"cj1350\". Du må meget gerne kryds-tjekke om jeg taler sandt. De 2 har ikke været blandet ind i hinanden på NOGET tidspunkt.

Jeg vil meget gerne have love til at beholde \"corex\" og helt afslutte \"cj1350\". Hvis I IKKE siger OK for at jeg kan overføre dem, respekterer jeg selvfølgelig dette, men med mundvige der hænger nedad. :(

Jeg har åbenbart ikke fået slettet den gamle. Jeg troede at det var nok at gå ind og sige \"afmeld\", men det er åbenbart ikke nok eller er det?

Hvad er jeres kommentar til dette?

Underskrevet cj1350/CoRex
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. januar 2001 - 17:54 #1
Jeg synes det er helt okay og ville ønske jeg kunne gøre det samme selv. Men desværre bliver det nok et nej for dig eftersom at det skkert vil medfører at en del andre også vil, hvilket nok vil medfører at der opstår snyd.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 17:57 #2
®azzer®->Det er netop derfor at jeg spiller med totalt åbne kort for at ALLE kan få sagt hvad de mener.

Jeg vil MEGET gerne have at admin blander sig!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 18:00 #3
Det er klart, at hvis admin siger nej, vil jeg bede ham om at slette \"cj1350\" for jeg kan åbenbart ikke finde ud af det.
Avatar billede zhatten Nybegynder
08. januar 2001 - 18:02 #4
Jeg vil ikke have noget imod det :)

MEN Hvis cj1350 har 3000 points så husk kun at tage 2700 :) ellers har du jo fået 300 points ekstra for at oprette en ny bruger, forstår du ?

- Zhatten
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 18:12 #5
zhatten>Det forstår jeg og gør selvfølgelig det. Men admin skal STADIG sige OK ellers gør jeg det ikke.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:24 #6
Andreas_admin> hvad siger du til denne forspørgsel?
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:25 #7
Hvordan får man blandet admin ind i dette spm? Nogen der ved det?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
08. januar 2001 - 19:29 #8
du skriver ADMIIIIIIIIIIIIIIIN i overskriften *G*. det plejer at hjælpe :o)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:32 #9
Så skal jeg jo oprette et nyt spm.
Avatar billede parazite Nybegynder
08. januar 2001 - 19:32 #10
corex : Smid ham en mail med ref. til spørgsmålet. :o)

Vil da lige sige, at jeg heller ikke ville have noget imod det, når du bare husker at undlade at overføre de 300 point.

- Parazite
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:36 #11
Skal jeg droppe en mail på info@eksperten.dk så er det gjort. Han har bare ikke svaret endnu. Jeg sendte en den 5/1. Det er sæføli kun den 8/1 så han skal bare ha lidt tid.

parazite>Sæføli trækker jeg 300 fra. Det manglede bare.

/CoRex
Avatar billede parazite Nybegynder
08. januar 2001 - 19:41 #12
Du kan også oprette et nyt spm. i kategorien eksperten > Om eksperten, med link til dette spm.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:45 #13
Er gjort lige nu!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 19:46 #14
Hvordan sletter man egentlig en bruger. Jeg har åbenbart ikke gjort det på den rigtige måde!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 20:12 #15
Du skal afmelde din bruger. Log ind med den bruger du vil afmelde (formodelntlig cj1350) og afmeld så brugeren under indstillinger.
Avatar billede halnet Nybegynder
08. januar 2001 - 20:13 #16
Kan du stadig logge ind med den gamle?

- Anders
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 20:17 #17
Ja, jeg kan stadig logge ind. Men jeg har afmeldt den. Endda 2 gange!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 20:17 #18
Så vidt jeg kan se fjerner den kun email-adressen!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 20:20 #19
hmmm.... Skriv du det med til Admin også så. Du er ikke den eneste der har haft problemer med det.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 20:23 #20
Jeg har allerede oprettet et spm i kategorien Eksperten->Om eksperten hvor jeg kalder på ham + at jeg har sendt ham en mail. Mon ikke det er nok? :)
Avatar billede fcs Novice
08. januar 2001 - 20:25 #21
corex>> Admin har vist lidt travlt i øjeblikket, så bare giv ham lidt tid. Han skal nok svare.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 20:26 #22
Sure! :)
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 23:19 #23
Iflg. Admin så er det vist ikke tillladt at overføre sine point til et nyt ID.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. januar 2001 - 11:27 #24
Hvis der åbnes op for ændring af brugernavn, bliver det langt mere vanskeligt og tidskrævende for os at holde styr på evt. snyd, og hovedsageligt derfor har vi ikke gjort det. Hvis det er en bruger meget magtpåliggende at få ændret sit navn, må vedkommende afstå de optjente point fra sin oprindelige bruger. Så må vedkommende selv afgøre, om det virkelig er nødvendigt. Det er ikke tilladt at overføre point til en ny konto.

corex>> Jeg mener ikke du snyder, og vil derfor ikke slette dig. Dog skal du beslutte hvilken bruger du vil anvende, og så holde dig til det, OK ?!
Avatar billede cj1350 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:23 #25
Shit, hvad skal jeg vælge?

Jeg vælger at bruge den der hedder \"corex\", og det er ikke p.g.a. points. Jeg kommer til at stille en masse spm\'s i fremtiden angående Linux og har desværre ikke points nok til at kunne udlove noget godt. Men mon ikke det går. CoRex er det nickname jeg er kendt under, også i andre kredse, sååååå..... Det må være det jeg vælger.

Øv øv øv! :(

Jeg har også alt for mange sager i gang på CoRex. :)

andreas_admin> Sørger du for at afmelde min gamle som er \"cj1350\". Selvom jeg siger \"Afmeld\" kan man stadig logge ind.

/CoRex
Avatar billede cj1350 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:24 #26
Tak for tålmodigheden, rødder og rødinder! :)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
09. januar 2001 - 13:33 #27
Ja, der kan man se hvor nemt det går. Jeg loggede lige ind med den gamle for egentlig at se hvilke sager jeg havde. Så glemte jeg at logge ud og gav svaret her.

adreas_admin>Skynd dig at slette den!!!!

/CoRex