Avatar billede xagaronz Nybegynder
05. november 2003 - 18:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmer til hackning

Kender i nogle gode programmer til at hacke med??.. Hacker ikke selv men min ven vil gerne have et program til det..
Jeg giver 200 points til den der giver det nemmeste program.... Det skal være noget i den retning af at man skal indtaste IP'en så finder den koden til databasen.. Hmm.. Det skal kunne bruges til chatte som f.eks : www.cool3dchat.dk osv. Venlig Hilsen Kasper
Avatar billede bernie Nybegynder
05. november 2003 - 18:26 #1
jeg kender mange men dette spm er ikke lovligt på exp
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. november 2003 - 18:26 #2
Det får du ikke hjælp til herinde..
læs reglerne endnu engang, tak
og luk dette spm!
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. november 2003 - 18:27 #3
luk spm => du laver et svar og acceptere det
Avatar billede wickedd Juniormester
05. november 2003 - 18:39 #4
lol, hvor dum kan man være. Lidt ligesom dem der laver annoncer i den blå avis, hvor de reklamere med billige kopier af cd'er ...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. november 2003 - 18:40 #5
Avatar billede xagaronz Nybegynder
05. november 2003 - 18:55 #6
,,
Avatar billede alleykat Nybegynder
05. november 2003 - 19:53 #7
Du gi'r os da bare lige din IP, så skal vi se hvad vi kan gøre... *fniiiiis*