Avatar billede dtlje Nybegynder
05. november 2003 - 15:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe en 19" med S-IPS ( Super Inline Switching )

Hej

Jeg vil meget gerne købe en 19 " TFT fladskærm men den skal have det noget dyrere panel nemlig det som hedder S-IPS ( Super Inline Switching ) men jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde nogle. Er der nogen som kan hjælpe med dette evt. og hvad mærke og model nr evt.
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
05. november 2003 - 17:17 #1
Det "In Plane Switching" ;-)
www.prad.de kan du se hvilke paneler, der sidder i hvilke skærme, og når du har fundet en, er det bare at finde en tysk onlineforhandler, der er nemlig rigtig mange penge at spare ved at købe den slags i Tyskland.
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
05. november 2003 - 17:19 #2
Min fejl! Der skulle have stået: "Det hedder..."
Avatar billede dtlje Nybegynder
07. november 2003 - 10:46 #3
hej Zule.

Tak for svar jeg er igang med at kigge på livet løs. tak for svar.
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 11:13 #4
Så vidt jer er orienteret så kommer der først 16 ms S-IPS paneler i slutningen af december/ starten af januar.
Kik evt. i dk.edb.hardware.skaerm, brug groups.google.com til at søge i  indlægene, for dit spørgsmål har lige været oppe og vende.