Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
08. januar 2001 - 16:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

FTP problem

Når jeg vil flytte en side fra harddisken og til min webserver kommer der kun en tom fil over på serveren.
Der plejer ikke at være noget galt når jeg uploader.

Nogen forslag til løsning ?

P.S jeg bruger ws_ftp95 til at uploade med.
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 17:03 #1
hmm - Hvordan kan du se den er tom?

har du gemt filen somden skal være, og lukke dit hjemmeside program ?

Har du prøvet at uploade den igen?

HAr du tjekket at der ikke er en fejl, fx. hvis det er frames og du har lavet et eller andet så den ikke kan finde dine frames pages .. så kommer der bare en hvis side.
Avatar billede visionmagic Nybegynder
08. januar 2001 - 17:04 #2
registrer dit software FX
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2001 - 17:10 #3
Måske skal du ændre din upload til \"passive mode\"
Kan være at det er ændret på serveren, eller hvis du har fået nyt net, eller har ændret evt. netværk hjemme.

Har hjulpet her engang.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
08. januar 2001 - 17:13 #4
Jeg kan se den er tom ved at makere filen og trykke \"view\" . Det er alle de filer jeg uploader der er problemer med.

Jeg har lige prøvet med en billedfil istedet.
Her får jeg beskeden : 452 erro while writing file : Disc quota exceeded.

Siger dette nogen noget ???
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
08. januar 2001 - 17:14 #5
Måske skal du ændre din upload til \"passive mode\"
Kan være at det er ændret på serveren, eller hvis du har fået nyt net, eller har ændret evt. netværk hjemme.

Har hjulpet her engang.

Jeg har lige fået installeret ISDN til min computer.  Hvordan ændrer jeg til passiv mode ??
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 17:18 #6
Du har brugt al din plads på dit webhotel.
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 17:19 #7
Du kan slette gamle filer du ikke bruger mere - Ellers må du kontakte din host og få et webhotel med mere plads.
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. januar 2001 - 17:24 #8
klas har ret, det er det der står i fejlen.
så enten oprydning, hvis det er muligt, eller større/flere hoteller..

peter-plys: Kommer an på dit FTP-program.
Men der hvor du sætter op hvilke kontoer du har, skulle der gerne være noget med pasv. mode.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
08. januar 2001 - 19:51 #9
Har nu slettet ca 1mb filer. Stadig samme problem.
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 22:02 #10
når du uploader - Står der så ikke hvor meget plads du har brugt og hvor meget du har tilbage?

Jeg havde engang en host der fuckede op ang. plads . .så den ikke talte ordentligt . .måske det er et problem ? - Tror det dog ikke da det sjældent sker ..  Men jeg tror du skal have fat i din host.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
09. januar 2001 - 14:29 #11
Kna ikke se hvor meget plads, der er brugt.
Avatar billede klas Juniormester
09. januar 2001 - 14:42 #12
ok - Så tror jeg desværre du må have fat i din host og have dem til at se på det.
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
11. januar 2001 - 16:45 #13
Jeg kan sgu ikke få det til at virke.
Har snakket med min host - de forstår det heller ikke.