Avatar billede tj-osh Nybegynder
05. november 2003 - 14:44 Der er 13 kommentarer

Hva sys i??

http://www.cannabis.1go.dk    -  Fee eller?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
05. november 2003 - 14:45 #1
.js fejl på linie 49...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
05. november 2003 - 14:47 #2
size=1><B>-CaNNaBiS-</B></FONT></P></TD></TR></TBODY></TABLE></DIV>
<P align=center><!-- Chart Basis HTML kode start v003 -->
<SCRIPT language=javascript type=text/javascript>
</html></script>
^^^^ du skulle måske skrive </script> før </html>
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2003 - 14:51 #3
Den er da meget...hmm...hvid og firkantet.

Hold da op hvor er det en fin tabel.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
05. november 2003 - 20:11 #4
Indholdet er også flot på den tabel :P
Ved ik om det var det du tænkte på el barto :D
Avatar billede tj-osh Nybegynder
05. november 2003 - 20:12 #5
taarKK!!!!!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. november 2003 - 23:44 #6
jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om den, fordi jeg syntes simpelhen den er for kedelig.... jeg ser alt for tit den slags opbyggede sider! :D
men godt indhold ;)

/r
Avatar billede tipsen Nybegynder
07. november 2003 - 13:16 #7
Irriterende, at siden ikke bruger browserstørrelsen (IE) men informationsmængden gør det nødvendigt at scrolle i en lille iframe.

Brug af fontstørrelser stemmer ikke helt overens i IE, Mozilla og Opera.
Avatar billede tj-osh Nybegynder
07. november 2003 - 19:12 #8
hehe dejlige anklager da, det er da en start ik?? :D hmmm Tispen - hvordan skal jeg kunne rette den fejL!? nogen der har en ide til et nyt design, så er i velkommen til at skrive til min mail dazian@sol.dk
Avatar billede tullejr Nybegynder
10. november 2003 - 00:37 #9
øhmm... undksyld jeg siger det, men at kalde det for design er altå en overdrivelse...
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 12:56 #10
Jeg synes det er en god start, opbygningen har vi jo set 1000 millioner gange, men der mangler dybde, brug evt. farvefoto. Eller vælge at lave dine foto i en bestemt farve tone, via f.eks. PhotoShop. Mener også at der er lidt i vejen med det at teksten står så tæt på kanten.
Men alt i alt en god start, men fra 1 til 10 – er det vel et 3 tal.  Har du kodet det selv eller lånt det et sted fra? (har ikke kigget på din kilde).
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 13:00 #11
Uanset hvad er det lukketid.
Avatar billede eremitagen Nybegynder
30. december 2003 - 13:04 #12
Kan du bruge noget af det jeg skrev?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
08. maj 2004 - 13:49 #13
3.....2.....1.....luk ;)