Avatar billede sholle Nybegynder
05. november 2003 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside - En slags avis/forum

Hej.

Jeg vil gerne spørge jer eksperter derude, om i kan lave en hjemmeside til mig...

indhold (jeg har prøvet at beskrive siden så meget som muligt, så hvis i har spørgsmål, skal i bare stille dem, så siden kommer til at blive så god som muligt):

På siden har jeg valgt, at folk kan komme og skrive deres sjove artikler, siden minder lidt som www.haderkunder.dk , men min side er bare ligesom en slags internet-avis, hvor folk kan komme og læse andre artikler eller skrive deres egne, altså besøgende på siden er forfatterne.

Så vil jeg også gerne have, at man kan skrive noget til artiklerne, fx kan en artikel laves som en slags forum, hvor folk kan komme og skrive noget.

Men alt dette skal jo have et login, altså man skal oprette en bruger før man kan skrive noget til artikler, men man må gerne læse dem.

Ved oprettelsen: Når man opretter et artikel, skal man udfylde følgende:
-Titel på artikel - Max 40 bogstaver.
-Selve artikel - max 6000 bogstaver.
-Navn på Forfatter (fx brugernavn)
-Kategori som artiklen hører under.

Følgende artikler skal være på siden (har du flere idéer så sæt dem bare på):
-Politik
-Udlandet
-Dyr
-Internet
-Kændte personer
-Tv/film
-Musik
(dine idéer)

På forsiden vil jeg gerne have, at der på forsiden, vises de 10 seneste artikler.

Så skal der være en admin-login, så jeg kan gå ind og slette de artikler, som jeg synes ikke skal være der.

Hvis det er muligt, vil jeg gerne have siden på både HTML og PHP.

Har du idéer som du synes, at der skal være på den, skriv idéen neden under, så skal jeg nok sige hvad jeg synes om den/dem.

Jeg synes fuldt ud, at den som laver sådan en side til mig, skal 100% have 200 points!! :D

Hvis du har lavet sådan en side, skriv det herunder, så skal jeg nok skrive hvor i skal sende siden til (mail)

mvh
Sholle

Hvis du ikke gider at lave den eller vil have penge for det, så lad være med at skrive et kommentar. Tak.
Men hvis du har et alternativ til hvor jeg kan hente en lignende side, så vil jeg gerne høre fra dig.
Avatar billede swaxi Nybegynder
05. november 2003 - 13:29 #1
topliste over de mest trættende "opgaver" på eksperten.

Jeg synes fuldt ud, at den som laver sådan en side til mig, skal 100% have 200 points!!
Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 13:37 #2
he, good luck.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2003 - 14:12 #3
ROFL!

Jeg synes helt sikkert også den opgave er 200 point værd ;)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
05. november 2003 - 15:14 #4
syntes lige nok at det er meget der skal laves for 200 points, også selvom man får dem 100%....

mit forslag er op-med-penge-pungen.dk hvis du vil have det du søger....
Avatar billede sholle Nybegynder
05. november 2003 - 19:29 #5
lol?