Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 09:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Cd key i brug.

Hej jeg er ved at hjælpe en kammarat men kan ikke komme vider hans steam virker godt nok og han kan spille problemmet er bare han skal skrive sin cd key værer gang han joiner en server ellers siger den hans cd key er i brug plz help jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre for at hjælpe min kammarat.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 09:56 #1
problemet er hvis der er en anden bruger som også er registreret med den key. så skal du konstant indtaste din key.
vi har det samme problem på den netcafe jeg arbejder.

her er den mail jeg modtog  fra steam:
Dear Steam user,

This is an automated message generated by Steam account administration.

Steam has detected that your copy of Half-Life Platinum Pack has already been registered to another Steam user. Your product's CD-Key (the number printed on the CD case which you were asked to type in after installing the game) matches one already in our database.

The CD-Key you entered is: ****************

You will not be able to play Half-Life Platinum Pack unless you provide an unclaimed CD-Key. To provide an unclaimed CD-Key, you will need a copy of Half-Life Platinum Pack which has not already been registered on Steam. Double-click on the name of the game in Steam's "Games" window and then follow the given instructions.

For further help or product support, please visit http://www.steampowered.com

Signed,

The Steam Support Team
To contact us, email support@steampowered.com
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:03 #2
Omg jeg er ikke så vild til engelsk hvad har du gjort for at løse problemmet
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:10 #3
Det eneste der er at gøre er reelt at købe en ny kopi af halflife.
problemet er at 1 cd key kun kan tilhører en bruger.
I 1.5 skulle man bare bruge 1 cd key til en computer.
mener personligt at cd 1.6 er noget skidt.
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:13 #4
sku da skidt når han har orginalen og har købt og betalt for den. Men så skal han købe en igen.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:16 #5
ja men der er jo en risiko for at der er en som har hugget hans key eller som har gættet sig frem til den.
Er der nogen af hans venner eller noget i den stil som har brugt hans computer til at registrere en steam profil på ?
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:22 #6
Nej men har har selv prøvet at lave det og han fatter hat så da jeg skulle lave den lavede jeg en ny login.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:28 #7
hmm oprettede du en ny profil med et nyt brugernavn osv ??
fordi hvis det lykkedes ham at gennemfører en oprettelse af profilen så tilhører cd-keyen den profil
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:39 #8
ja godt spørgsmål det ved han ikke kan jeg sende cd key til steam også kan de fortælle hvad email den er oprette på eller er det for meget at forlange.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:46 #9
aner det faktisk ikke men prøv det kan være de kan hjælpe.
jeg kunne ikke se nogen måde man kunne få oplyst password på inde på deres side.
men du kan skrive til dem:
http://www.steampowered.com/index.php?area=support

mailen står i bunden:)
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:48 #10
hehe det vil jeg så prøv så må vi ses ellers må han købe et igen heheh lidt grimt :o)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:49 #11
ja :)
Avatar billede casemann Nybegynder
05. november 2003 - 10:51 #12
Men 1000 tak for hjælp det var nice.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. november 2003 - 10:59 #13
np det jo det jeg sidder her for :)