Avatar billede tzm Nybegynder
05. november 2003 - 08:58 Der er 1 kommentar

Enkelt og effektivt program til styring af brugeradgang

kan du anbefale et sådant ?

det skal kunne regulere adgangen med tid på forskellige ugedage, feks ingen adgang hver anden dag, 2 timers adgang på hverdage, 3 i weekenden (til at styre en ustyrlig teenager...)

jeg har prøvet Windows System Officer, som har det jeg skal bruge, men der fremtoner lidt hjemmefusket og har ingen effekt selvom der angives 30 dages prøveperiode, men det er måske fordi man kun får et kig og så først får effekten når man indbetaler ?

Mvh Tom Mårup
Avatar billede ninjastick Nybegynder
22. maj 2004 - 16:07 #1
En god idé ville være at kigge på www.download.com . Der har de en masse små programmer, og også nogle til kontrol af brugere...

Her er et...
http://download.com.com/3000-2132-10204967.html?tag=lst-0-18
Jeg har ikke prøvet det, men ligner noget der kunne bruges ;)

Mvh Benjamin