Avatar billede pergeer Novice
05. november 2003 - 01:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt side dvd - hvordan brænde

Sidder så lidt og spekulerer på en DVD brænder igen.
Er der nogen som har erfaring med dobbeltsidet DVD skiver og brænding af film. ???
Kan alle DVD - brændere bruge dobbelt side skiver. ???
Og er der nogen der har prøvet at brænde en film på f.eks. 6,4GB over på en sådan.
Hvordan gør man??? Vender jeg den bare under brændingen eller hvad ???

På forhånd, Tak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. november 2003 - 01:42 #1
Næste år kommer de som kan brændes i to lag
(giver samme mængde plads)

Sorry for spam - og så alligevel ;o)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2003 - 08:50 #2
Du bliver nødt til at dele filmen i to, hvis den ikke kan være på en dvd, lige meget hvad program du bruger, kan det ikke finde ud af og gå i pause, og så brænde vidre når du har vendt dvd`en.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2003 - 09:41 #3
Her er lidt info om de nye brændere:
http://www.theregister.co.uk/content/54/33733.html
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:34 #4
Feedback ?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2003 - 17:28 #5
lukketid?
Avatar billede pergeer Novice
17. november 2003 - 16:41 #6
Fatter stadig ikke helt dette system - ville gerne have givet point - men nu, når jeg er inde på mit eget spørgsmål, kan jeg overhovet ikke se, at jeg kan give point - kunne ellers forleden dag.

Geer
Avatar billede pergeer Novice
17. november 2003 - 16:43 #7
Nå, nu kom der mig selv, som jeg kunne afvise - acceptere - men hvordan i alverden får jeg delt point ud, til dem jeg gerne ville give.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 16:53 #8
du skal bede dem smide et svar...

så længe folk kun kommenterer spørgsmålene kan man ikke uddele point.
Smart nok indtil man får sig kredset ind på problemet

:-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. november 2003 - 01:30 #9
Så træder jeg da til med en hjælpende hånd, så du lærer det til en anden gang ;o)

Bliv en GOD bruger - læs dette: Vejledning til nye brugere af Eksperten -
http://expfaq.1go.dk/

og evt. dette: Generelle regler for brugen af Eksperten -
http://www.eksperten.dk/regler.phtml