Avatar billede kongen.dk Nybegynder
04. november 2003 - 21:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

sim kort reg

hej eksperter:)

jeg er lige flyttet fra telia til Telmore, men når jeg sætter kortet i min telefon får jeg beskeded "sim kort Regestration Mislykkede" hvad betyder??

og hvad kan jeg gøre for at få det ordnet?
Avatar billede bredker Nybegynder
04. november 2003 - 21:05 #1
den er vel simlåst til telia
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2003 - 21:15 #2
Hvis din aftalte periode er udløbet, kan du ringe til telia om kode, til at låse op med, eller du kan få et firma til det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. november 2003 - 21:22 #3
Hvis du har en Nokia, tag et smut forbi http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp og se om du kan unlocke den online.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
04. november 2003 - 21:27 #4
Din telefon er simlåst. Få den låst op. Der er mange som gør det. Gratisunlock er et godt bud.

Hvilken telefon er det og hvilket abonnement har du?
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
04. november 2003 - 21:43 #5
hmm det lader ikke til den er sim låst da mit andet sim kort fra Telmore sagtens kan gå i uden problemer?!?!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. november 2003 - 21:44 #6
Måske er der fejl i simkortet.. prøv en anden mobiltelefon.
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
04. november 2003 - 21:46 #7
har jeg også prøvet der kommer desværre samme fejl
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2003 - 21:48 #8
Så har du et defekt simkort.
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
04. november 2003 - 21:58 #9
hmm, det er ellers et jeg lige har modtaget fra Telmore:(
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2003 - 22:03 #10
Jeg måtte efter det tre gange fra TDC; inden jef fik et, der virkede.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. november 2003 - 23:50 #11
døde tråden...?
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2003 - 15:39 #12
dit simkort er ikke aktiveret indu.. jeg sku vente 4 dage fra telia.. før det blev aktiveret.. ring ind og klag.. så sker der nok noget.. :)
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
09. november 2003 - 14:04 #13
hmm okay - jeg ringede til Telmore for at spøge hvad der var galt, og de sagde de havde problemer med deres aktivernings system - så der var fejlen. men der er ikke rigtig nogen af jer der har givet "svar".

men ellers mange tak for hjælpen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2003 - 00:49 #14
Jeg ville have sagt at "arkham" havede ret, idet han/hun skriver "dit simkort er ikke aktiveret indu"..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2003 - 00:50 #15
havede = havde
og arkhams "indu" = endnu :)