Avatar billede zippy Nybegynder
08. januar 2001 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar på netværk

jeg sidder på en skole hvor folk tit har deres bærbar computere med er der en mulighed for at gøre et eller andet så de ikke kan komme på netværkket uden om serveren(NT 4.0) hver bruger har egne pass og logon men benytter sig ikke af den hvilket skaber konflikter på net værkket
Avatar billede moenguy Nybegynder
08. januar 2001 - 16:45 #1
Jeg mener du kan sætte en lås på så de ikke kan komme uden om netværket men kan ikke huske hvordan
Avatar billede svindler Nybegynder
08. januar 2001 - 16:46 #2
Cisco har haft produktet som beskrives her:
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/rtrmgmt/cw2000/fam_prod/user_reg/1_2_1/use_reg/ur1plan.htm
Jeg er ikke klar over, om det stadig er noget Cisco sælger.
Avatar billede teknik Juniormester
08. januar 2001 - 18:22 #3
...Prøv evt. at lukke her, og så flytte til Windows NT kategorien...tror det er lettere at få svar der...

Evt. med \"logon kun via NT-server\" i overskriften