Avatar billede mizzk Nybegynder
04. november 2003 - 20:13 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke downloade

Hej
Jeg kan ikke downloade fra nettet, og kan heller ikke hører musik på nettet. Plz help somebody
Avatar billede resten Nybegynder
04. november 2003 - 20:17 #1
Har du bare en smule flere oplysninger ? evt fejl-system-osv
Avatar billede jakobkp Nybegynder
04. november 2003 - 20:19 #2
Prøv Download Accelerator med det program kan du downloade tingene i stedet for at høre det på nettet.

Laver lige lidt reklame hvis det er ok?
Tjek det her tak - 200 points: http://www.eksperten.dk/spm/423266

Håber det var lidt hjælp og at min lille banner må blive stående- Tak!
Avatar billede mizzk Nybegynder
04. november 2003 - 20:25 #3
når jeg prøver at spille musik i windows media player kommer der en meddelse om at der opstod en fejl i scriptet på siden, ognår jeg prøver at downloade, søger explorer i lang tid hvorefter der kommer en blank side (win98)
Avatar billede cra Nybegynder
04. november 2003 - 22:00 #4
Evt. prøv at opdatere din Windows Media Player, eller bare opdatere hele Windows for den sags skyld...
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. november 2003 - 07:37 #5
Det lyder som to spg.
1. prøv i funktioner-internetindstillinger- avanceret-flueben i- deaktiver scriptfejlfinding.
2. Måske det her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
Avatar billede mizzk Nybegynder
05. november 2003 - 15:01 #6
hvordan opdatere jeg hele windows cra
Avatar billede mizzk Nybegynder
05. november 2003 - 15:23 #7
hvad vil det sige at "der er ikke associeret et program med den angivne fil til denne handling. Klik på vis, og klik derefter på mappeindstllinger for at oprette en associering i Denne compuer" Jeg kan finde ud af det sidste men jeg ved ikke hva jeg så gør. Ps det er denne besked der kommer frem når jeg gør det du skrev magictouch
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. november 2003 - 17:57 #8
Hvor finder du det henne- "der er ikke associeret osv.?
Avatar billede mizzk Nybegynder
05. november 2003 - 20:21 #9
under dit andet forslag er der den der hjemmeside, hvor der står at man skal trykke kør i menuen start og så skal man skrive forskellige ting, når jeg så prøver at skrive:

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
eller Browseui.dll

så dukker den besked op
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. november 2003 - 20:53 #10
Sorry for venetid, jeg røg ud i en formatering af min comp.
Men prøv det her:
RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Avatar billede mizzk Nybegynder
08. november 2003 - 12:58 #11
det prøvede jeg også på den hjemmeside duopgav, men det virkede ikke. Jeg har stadig det samme problem
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. november 2003 - 14:33 #12
Hvis du har en w98 cd, så gør som cra foreslår, sæt cd´en i og genstart, installer så w98 igen, der er ikke noget der bliver slettet!
Avatar billede mizzk Nybegynder
15. november 2003 - 13:24 #13
jeg har prøvet alt hva i har sagt men det virker, jeg har stadig det samme problem
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. november 2003 - 13:42 #14
Hvis du har bredbånd, har du så haft netstikket ude mens du formaterede, og hvor meget sikkerhed kører du med?
Avatar billede mizzk Nybegynder
15. november 2003 - 20:00 #15
jeg har bredbånd, men aner ikke hvor sikkerhed jeg kører med, og forresten hev jeg ikke netstikket ud da jeg formaterede. Det sad i...
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. november 2003 - 21:05 #16
Så kan du godt have fået virus og andet "godt" ind mens du formaterede og installerede, fordi comp er åben som en ladeport mens det står på.
Prøv en onlinscanning: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
og hvis du ikke har adware, spybot,spywareblaster, iespyad kan de hentes her, under værktøjer, og kør dem.
Et gratis antivirus program kan hentes her: http://www.spywarefri.dk/virus.htm#Virusscannere
Avatar billede mizzk Nybegynder
16. november 2003 - 20:36 #17
Jeg har allerede Norton Antivirus 2002, burde det ikke være nok...
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. november 2003 - 20:46 #18
Det er ikke nok med antivirus, hent de programmer og du vil blive overrasket:-(
Avatar billede mizzk Nybegynder
25. december 2003 - 13:54 #19
det har ikke hjulpet, noget at det i har sagt