Avatar billede jonass Nybegynder
08. januar 2001 - 14:47 Der er 8 kommentarer

Gratis?

Jeg var et smut inde på denne hjemmeside: http://www.nybegynder.subnet.dk
Nede i bunden var der en reklame fra 1klik.dk hvor man kunne bestille gratis domæne???
Er det rigtigt?
Det er det næstnederste banner.
Avatar billede saubermacher Nybegynder
08. januar 2001 - 14:51 #1
det er jo tit gratis, man skal bare acceptere at have bannere for diverse firmaer og fup-selskaber.

Hold dig fra det.

Hvis du stadig vil have gratis domæne så prøv www.namedemo.com
Avatar billede saubermacher Nybegynder
08. januar 2001 - 14:52 #2
den virker. Har selv prøvet den.
Avatar billede cstern Nybegynder
08. januar 2001 - 14:53 #3
Det er gratis + 49/år i afgift. Men der er ikke webhotel med - det koster små 90 kr om mdr.
Avatar billede jonass Nybegynder
08. januar 2001 - 14:53 #4
Har du bannere på siden?
Avatar billede cstern Nybegynder
08. januar 2001 - 14:53 #5
men henvisning er inkl.
http://www.1klik.dk/itsektion/domain/
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. januar 2001 - 14:59 #6
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. januar 2001 - 15:02 #7
Jeg har selv brugt namezero. Hvis du vælger at bruge domainzero skal du huske at du kun har den gratis i et år, så skal du opsige den.

Men pas på med at registrere navnet som du senere gerne vil købe selv, for dte kan du nemlig ikke så. Når du registrerer dig ved en af de nævne services står navnet i deres navn.
Avatar billede cstern Nybegynder
08. januar 2001 - 15:09 #8
ups -jeg så forkert - henvisning koster også penge: 500 kr pr år + moms!