Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
04. november 2003 - 19:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Almindelige musik CD'ere til mp3

Hej
Nu er jeg jo træt af at slæbe min batterislugende disc-man men i toget til aog fra arbejdet. Jeg har købt en mp3 afspiller, men nu er der jo det med at jeg skal have konverteret de CD'ere jeg vil høre til mp3.
Hvad gør jeg?
Er der noget freeware der duer og i så fald hvilke eller skal jeg hellere købe et program hvilket jeg ikke har noget imod hvis jeg får en rimelig kvalitet.
Avatar billede bernie Nybegynder
04. november 2003 - 19:33 #1
søg cdex på www.download.com
Avatar billede kgalant Nybegynder
04. november 2003 - 19:34 #2
Jeg ville hente CDex fra http://www.cdex.n3.net/

Den kan alt det du har brug for og lidt mere til...
Avatar billede qubi Nybegynder
04. november 2003 - 19:45 #3
musicmatch.com
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
04. november 2003 - 19:46 #4
kgalant har ret!

CDex kan varmt anbefales! :)
Avatar billede hcma Novice
04. november 2003 - 20:39 #5
Hvis du har en brænder, er der garanteret et konverteringsprogram indbygget i den medfølgende software.
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
04. november 2003 - 20:41 #6
Jamen jeg skal jo ikek brænde men have MP3'erne ind på min HD og derfra over i min mp3 afspiller og cdex ser d udmærket ud bare jeg kan vælge hvokr jeg konveretere til mp3??
Avatar billede hcma Novice
04. november 2003 - 20:55 #7
Du kan enten overføre til HD eller til CD = brænde  Og det bør ethvert brænderprogram kunne klare.  I stedet for at brænde en CD, overfører (brænder) du bare til HD
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
04. november 2003 - 21:39 #8
Hej igen
Tak for svarene og jeg må sige, at catbodys svar var mest anvendeligt så min Nero og cat vinder og dermed går pointene til Cat
Avatar billede ljunggren1 Nybegynder
04. november 2003 - 21:41 #9
Det kan jeg jo oikke! Catbody skriv lige et svar - du har fortjent pointnene
Avatar billede hcma Novice
04. november 2003 - 22:36 #10
svaret er her