Avatar billede sholle Nybegynder
04. november 2003 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forum - phpBB

Hej.
Jeg har lige lagt phpBB forum ind på min ftp.
Nu skal jeg bare vide hvordan jeg får vist forummet?

Hvis der er en som kan vise mig, hvordan jeg får den vist ville det være super. :)
Skal der laves en HTML fil?
Hvis ja, kan i så ikke lave en til mig, der behøves ingen design, bare sådan at jeg kan se siden.

Mvh Sholle.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
04. november 2003 - 18:51 #1
Du skal bare skrive adressen til index.php..

F.eks. www.minside.dk/phpBB/index.php
Avatar billede sholle Nybegynder
04. november 2003 - 19:18 #2
Jeg har prøvet med den viser ikke noget.
Bare en side som siger: Siden blev ikke fundet osv...

Jeg har fulgt disse ting som denne side siger: http://frac.dk/artikler.php?id=8

Jeg tror at index.php fører mig til installationen. Men efter at man har installeret det, skal man slette to mapper, den ene er en der hedder INSTALL og en anden som hedder CONTRIB. men den virker stadig ikke.

Hvad skal jeg gøre for at få den til ar virke?

Mvh
Sholle
Avatar billede sholle Nybegynder
04. november 2003 - 19:20 #3
den siger at jeg har glemt nogl af punkterne hvis den ikke virker.. men det har jeg ikke..
Avatar billede sholle Nybegynder
04. november 2003 - 19:51 #4
:(