Avatar billede anne-m Nybegynder
04. november 2003 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Feedback på hjemmeside

Hej...

jeg har lavet dette site for en bekendt der har et gymnastiktøjs udlejningsfirma (!)
jeg har tidligere i processen haft jer eksperter til at vurdere den, og nu vil jeg så bede om endnu en vurdering af det "endelige" resultat...

Gider i det? - mht. til point giver jeg point til al konstruktiv kritik! :o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. november 2003 - 15:40 #1
Det er flot, men et link ville helt sikkert pynte ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2003 - 15:53 #2
må man gætte er det www.gymdress.dk?
Avatar billede anne-m Nybegynder
04. november 2003 - 15:54 #3
arhj! og jeg sidder altid og smågriner hvis andre glemmer det! (det gør jeg ikke mere!)

http://www.gymdress.dk
Avatar billede kll Nybegynder
04. november 2003 - 15:55 #4
Hvis der er www.gyndress.dk
så syntes du skal "styre" alt det grafik i toppen lidt, det er lidt for vildt.
Avatar billede kll Nybegynder
04. november 2003 - 15:56 #5
hov, menter selvfølgelig www.gymdress.dk

ellers syntes jeg den er fin, måske lidt uoverskuelig (igen grafikken øverst).
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2003 - 15:59 #6
jeg synes det er fint med noget liv i toppen, og dejligt at se det stopper igen, så det ikke fortsætter i det uendelige,
Farverne er dejlige og behagelige, og den er nem at finde rundt i.

dog som jeg også tidligere har nævnt synes jeg stadig der mangler en mørkeblå bjælke under f.eks. drenge/herrer, det ser lidt dumt ud den stopper brat op der ved shorts.

og så synes jeg godt der kunne komme den gammeldaws hånd når man kører over kameraet så folk ved man kan trykke på det for at se et billede af produktet
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2003 - 16:00 #7
og det var jo et svar :)
Avatar billede thb Nybegynder
04. november 2003 - 18:30 #8
Synes at det er syndt at de hvide vandrette streger i din lille flash film forsvinder når animationen stopper, de burde blive... og den hvide firkant der kører frem og tilbage kunne godt blive ved.. måske bare lidt mere fadet.. Det ville nemlig se meget fedt ud...

Eller meget pæn side..

Thomas
Avatar billede mads.peder Nybegynder
04. november 2003 - 19:26 #9
Flot nok side. Synes dog at farverne er en anelse lyse i det. Sprnger i hvert tilfælde i øjnene af mig. Ellers har jeg faktisk ik noget kritk til den :-)