Avatar billede nico2002 Nybegynder
04. november 2003 - 12:29 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vand køling

Nogen der har nogle flere links hvor man kan købe vand kølings sæt, jeg har selv fundet dem her.

www.chippen.dk
www.studiedata.dk
www.waterhead.dk
www.bsmultimedia.dk
www.shg.dk
www.watercooling.dk

På forhånd tak.

PS skal være i DK
Avatar billede nico2002 Nybegynder
04. november 2003 - 12:34 #1
Og den her www.m-e.dk :)
Avatar billede smms Nybegynder
04. november 2003 - 12:45 #2
Avatar billede nico2002 Nybegynder
04. november 2003 - 13:55 #3
Flere? :)
Avatar billede iluminati Nybegynder
04. november 2003 - 14:19 #4
Lige for god ordens skyld hedder det waterheads.dk :)

Og ellers kan jeg anbefale aquacomputer.de, ved godt den ikke er dansk, men de sender til dk
Avatar billede nico2002 Nybegynder
04. november 2003 - 18:04 #5
Nice flere? :)
Avatar billede scrambler Nybegynder
05. november 2003 - 15:26 #6
Har ikke lige forslag, men vil til gengæld give en lille advarsel. Jeg har selv lige købt et vandkølingskit hos waterheads.dk / watercooling.dk og jeg har været YDERST skuffet over forløbet. Nogle af de fremsendte komponenter var forkerte, der var absolut ingen vejledninger, der manglede pakninger så vandet løb ud i kabinettet og der var ikke vedlagt en mulighed for påfyldning af væske (med mindre man ønsker et akvarie i sit kabinet). Det var så produktet - Grunden til jeg holder dem ansvarlig for dette er at det var et sæt de havde sammensat og solgte som "complete kit" (Powerkit Extreme AMD).

På supportsiden kan siges at de hverken besvarede emails eller icq (hvilket de selv angiver som kontaktform) og de oplyser intet telefonnummer på siden. Da jeg så fandt et nummer på fakturaen og ringede op, fik jeg blot en telefonsvarerbesked der informerede om at de i øjeblikket var i gang med at flytte - uden at fortælle hvornår det igen var muligt at få fat i dem.
Avatar billede scrambler Nybegynder
05. november 2003 - 15:37 #7
Eller jo, har faktisk et sted jeg kan foreslå:

http://www.coolerkit.dk/

Har ik handlet ved dem, men har lært at kontrollere hvor gode kontaktmuligheder de tilbyder, og de oplyser både tlf. og cvr nummer.
Avatar billede nico2002 Nybegynder
06. november 2003 - 09:21 #8
Quote - iluminati

Og ellers kan jeg anbefale aquacomputer.de, ved godt den ikke er dansk, men de sender til dk

www.aqua-computer.de er noget af det pæneste sæt jeg længe har set og til super priser
MEN MEN www.studiedata.dk har fået det ødelagt, de har nemlig lavet en aftale med Aqua-computer.de, som går ud på at de kun handler med dem og selvfølige så har Studiedata.dk lagt 100% oven i prisen (overdrivelse fremmer forståelsen)
Avatar billede nico2002 Nybegynder
06. november 2003 - 09:21 #9
UPS skulle være sådan her
www.aqua-computer.de har noget af det pæneste sæt
Avatar billede nico2002 Nybegynder
07. november 2003 - 10:59 #10
Kan det passe at der ikke er flere der forhandler Vandkølings sæt til PC!!
Avatar billede nico2002 Nybegynder
13. november 2003 - 09:14 #11
Nå det ser ud til der ikke er flere som forhandler vandkøling i danmark!

Men tak for de svar der har været. :)
Avatar billede fotobob Nybegynder
22. januar 2004 - 19:12 #12