Avatar billede wiber Nybegynder
04. november 2003 - 12:06 Der er 1 kommentar

DKKaraoke afspille/kopierer

Skulle der være nogen der kender disse DKKaraoke CDér, hvilket program kan disse afspilles og evt. kopieres med.
Der ligger kun små synlige filer som link på disken, disse fylder 44kb som f.eks. track2.cda. som er fra 1995 men CD typen kan stadig købes i USA.
Det er fedt hvis der er nogen der kan hjælpe
Hilsen Ole
Avatar billede niqe Nybegynder
12. januar 2005 - 22:03 #1
Først tjek om din brænder understøtter Karaoke.

Hvis Ja:
Anskaf dig en CD ripper specielt til Karaoke cd'er.
Hvis den understøtter Karaoke burde der følge et program med, da du købte brænderen.
http://www.pckaraoke.com/pckaraoke_trial_downloadable.exe
Det er bare en trial du skal købe en licens for at få fuldversionen.

Hvis Nej:
Køb en ny.

niqE