Avatar billede medusa Nybegynder
04. november 2003 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

I kalenderen: Hvor dannes felterne Start/Enddatetime ?

Har debugget en mio gange men kan stadig ikke finde ud af hvordan StartDatetime og Enddatetime sættes. Er der nogen som ved det??
Avatar billede roenving Novice
06. november 2003 - 00:27 #1
Det er da bare felter (og kolonner i det view, som ligger bag kalenderen !-)
Avatar billede medusa Nybegynder
06. november 2003 - 08:23 #2
Men hvis man har sat "ledig tid" i indstillingerne er det jo det som benyttes hvis man opretter en aftale, og jeg kan ikke finde ud af hvor i koden ledig tid findes og sættes på aftalen.
Avatar billede crackpot Nybegynder
07. november 2003 - 11:38 #3
Jeg tror slet ikke det er meningen vi skal vide den slags. Hvis man kigger på klasserne i biblioteket Common definerer de en masse ting, heriblandt lister over felter der skal kopieres, men de bliver ikke kaldt nogen steder. På den anden side mangler der nogle ting i templaten (prøv at redigere en shared action som Reply\Reply to sender, men luk lige alt andet først... :-) ) så jeg tror der ligger noget kompileret kode der gør det der (delvist skjult design). Og så kan du debugge alt hvad du har lyst, der kommer ikke noget frem. Endelig er der muligheden at klienten bare "ved" hvordan det felt skal være, og så skal du have fat i SoftICE eller lign. Held og lykke... ;-)

Men det korte svar: der er intet i koden (@/script) der piller eksplicit ved de felter. Jeg kunne i hvert tilfælde ikke finde nogetsomhelst med mit værktøj (en ældre version af TeamStudio Analyzer).