Avatar billede sun Nybegynder
08. januar 2001 - 11:56 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Failed to save document

Jeg er i gang med at lave noget flash.
Jeg har nu ikke save i en time, men når jeg prøver at gøre det skriver den \"Failed to save document\" også selv hvis jeg giver den et nyt navn hvad kan det være?
Avatar billede Thomas Nybegynder
08. januar 2001 - 12:32 #1
Er du sikker på at der er plads nok der hvor du forsøger at gemme din flash? (o:
Avatar billede sun Nybegynder
08. januar 2001 - 12:47 #2
Ja der er 9G men jeg skulle måske lave en scandisk
Avatar billede sun Nybegynder
08. januar 2001 - 12:48 #3
disken er fin
Avatar billede sun Nybegynder
08. januar 2001 - 13:18 #4
Det må være en bug i flash 5. jeg kan ikke copy det jeg har lavet, eller gøre noget. jeg må nok give op!
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
08. januar 2001 - 13:31 #5
Det ER en bug,, og den er desværre blevet hængende siden flash 4! Der er ikke så meget andet at gøre end at bide i det sure æble og begynde forfra... L***...

Har selv prøvet det  par gange efterhånden, men en af de funktioner folk efterlyser i Flash 6 er en autosave funktion.

Du kan muligvis løse problemet delvist, ved at eksportere filen som SWF, for så at lukke flash og starte det op igen og improtere SWF filen.

Mikael
Avatar billede Thomas Nybegynder
08. januar 2001 - 13:31 #6
Jeg får nogle gange en lignende fejl når jeg arbejder i Flash 5 (i win2k) - fejlen opstår hvis jeg forsøger at gemme til et mapped drev. Selve den viser fejlen, har den dog stadig gemt filen, så prøv at se om filen ikke ligger der!
Avatar billede sun Nybegynder
08. januar 2001 - 14:58 #7
Raivo> der er ikke noget gemt..
Molok> Jeg tror du har ret i det er en bug, men jeg kunne ikke havde eksportere filen som SWF der ville være alt for meget som ikke kom med..

Jeg er også begynde forfra, jeg kunne ikke vente på et svar i en 2 timer når, jeg kun ikke havde gemt i en time =)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 15:11 #8
Jeg får af og til, dog ganske sjældent, fejlen i Win 98 og her hjælper kun en genstart. Eneste rigtige og altid gode råd må være at gemme så ofte man kan og under flere filnavne...
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
09. januar 2001 - 10:25 #9
Er der forresten nogle af jer der har oplevet at når I jeres action-box åben så mister i al funktinalitet i den after X-antal minutter.. Jeg har kun oplevet det under NT4.0, men kunne være sjovt at høre om nogle af jer andre har prøvet det samme under andre systemer
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2001 - 17:07 #10
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/wacom_crash.htm

bare et forslag, men jeg ejer ikke sådan noget skidt og har stadig problemet af og til..???

/Nikolaj
Avatar billede sun Nybegynder
10. januar 2001 - 14:34 #11
molok_the_insane> Jeg har 2000 og flash 5 og jeg prøver tit action-box mister i normal mode funktinalitet, men det stoper hvis jeg jeg lukker den, eller hvis jeg trykker lidt rundt på mine scrip!
Avatar billede sun Nybegynder
10. januar 2001 - 14:35 #12
wacom ved ikke rigitg hvad det er... men jeg har det ikke!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 14:44 #13
Wacom er en pen til at tegne med så vidt jhefg har forstået...
Avatar billede sun Nybegynder
10. januar 2001 - 15:30 #14
Det forstå jeg også med det har jeg ikke. =)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 15:35 #15
Som allerede nævnt har jeg heller ikke sådan en pen, men anyway problemet alligevel.

Derfor kunne du måske godt have haft sådan en dims... :-)

/Nikolaj
Avatar billede sun Nybegynder
11. januar 2001 - 10:27 #16
Jeg tror jeg vil lukke dette spørgsmål med at det er en BUG i flash og når det sker er der ikke noget at gøre..

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 16:07 #17
tjaa... det er vist en fornuftig konklusion.