Avatar billede dullz Nybegynder
03. november 2003 - 20:17 Der er 14 kommentarer

Min computer skriver hele tiden til harddisken!

Jeg har en computer som skriver for meget til harddisken. Min far siger der måske er noget galt med computerens indstilling til brug af RAM. Problemet opstod kort efter en pc-overnatning hos en af mine venner, og vi har ikke været inde og kunfigurere noget. hver gang jeg skal åbne et program giver harddisken tre højlydte hak fra sig og to dæmpede. Vi havde kort forinden haft et problem med bib-lyde som kom hele tiden, uden nogen bestemt orden, men vi var inde og kigge i computeren og sikrede os at alle kabler var forbundet ordentligt, og derefter har vi ikke hørt noget til bib- lydene. Kan noget af min RAM-klods være defekt, eller er det noget med en hardware kunfiguration? harddisken er 80 KB stor og vi har 10,8 KB tilbage
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. november 2003 - 20:23 #1
Du har en harddisk der er på vej til de evige elektronikmarker. Tag den nødvendige backup og få den afsted hvis den stadig er under garanti. I øvrigt håber jeg du taler om GB og ikke KB :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. november 2003 - 22:07 #2
Få hurtigst muligt taget backup af det du vil gemme fra den HDD - den holder ikke ret meget længere.

Hvis du har brænder - skynd dig at brænde det du vil gemme -

Hvid du ikke har brænder - sæt harddisken i en anden pc, jumpet som slave eller cable select - tag backup !
Avatar billede bleze Nybegynder
05. november 2003 - 00:48 #3
godt nok en lille disk. troede de mindste var 10 mb ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. november 2003 - 00:50 #4
*LOL* - havde ikke engang bemærket det !
Avatar billede alsaraf Nybegynder
09. november 2003 - 05:16 #5
Hej.
din harddisk er ikke så godt nu. Prøv at tage backup af din harddisk før at du mister alt.
mvh
Karim
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 12:41 #6
Flot "alsaraf"

Tid til noget feedback "dullz"
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:31 #7
Skal vi se at komme videre her -
Feedback tid -
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. november 2003 - 23:24 #8
Nå "dullz" - hvordan er det så gået ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 14:48 #9
Lukketid - nu er det snart nytår :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 14:49 #10
Avatar billede hottadpole Nybegynder
30. december 2003 - 15:12 #11
==> victor-1 Dødt link. Men ellers har du ret. Han kunne da i det mindste lukke efter sig. :(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. januar 2004 - 13:37 #12
Nu virker linket igen !
Avatar billede dullz Nybegynder
07. januar 2013 - 12:45 #13
Så er der gået 9 år. Jeg vil mene i kan lukke denne tråd efter mig.
Ja undskyld jeg ikke gjorde det selv, men som kan ses fra mit første indlæg fattede jeg ikke det helt store om computere dengang.
Så vidt jeg husker satte jeg harddisken i en anden computer som slave, og fik taget sikkerhedskopi som der blev foreslået.
Avatar billede dullz Nybegynder
07. januar 2013 - 12:46 #14
Dermed lukket