Avatar billede d0r3x Nybegynder
03. november 2003 - 19:07 Der er 7 kommentarer

mig igen!

hej.. måske er der nogle der kan hjuske mig for sidste gang jeg stillede spørgsmål - tak for svarende dengang... men nu har jeg fået et andet problem. lige pludselig siger min comp i wondows: windows skal genstarte fordi tjenesten Remote Produce Call (RPC) sluttede uventet. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre - har prøvet at formaterer 2 gange og den siger det samme igen og igen! hjælp bedes
Avatar billede kxrider Nybegynder
03. november 2003 - 19:14 #1
Du har vel anskaffet dig ormen ?!!!

Kig her --->>> http://www.eksperten.dk/spm/415515
Avatar billede jakob12345 Nybegynder
03. november 2003 - 19:15 #2
har du installeret microsofts opdatering mod MSblaster?? for det tyder på at det er den virus du har. Siger den at computeren lukker ned om 1 min??
Avatar billede kxrider Nybegynder
03. november 2003 - 19:15 #3
Du har vel anskaffet dig ormen ?!!!

Kig her --->>> http://www.eksperten.dk/spm/415515

ET SVAR :o)!!!
Avatar billede jpvj Nybegynder
03. november 2003 - 19:15 #4
Tyder på at du bliver angrevet af Blaster ormen. Prøv at fjerne den fra netværk/ADSL forbindelse før du reinstallerer.

Herefter skal du som det første sørge for at opdatere din maskine, dvs. du må downloade MS patchen mod RPC exploiten på en anden maskine og installere den fra diskette/CD.

JP
Avatar billede riversen Nybegynder
03. november 2003 - 19:15 #5
overvej en bedre overskrift næste gang.
Avatar billede kxrider Nybegynder
03. november 2003 - 19:15 #6
SVAR
Avatar billede tubber Juniormester
03. november 2003 - 19:44 #7
Du kan også gå ind i services og sige at den service den lukker ned ikke skal gennemtvinge genstart, det giver dig al den tid du har til at fjerne msblast fra processerne og kører den ting som Norton har udgive samt kører opdateringerne.....

Du kan bare ikke sende mail mens den service er død....

både guide, den fra norton og den windows update der er findes her:
http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?id=52986