Avatar billede _balle Nybegynder
08. januar 2001 - 09:46 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Maler

Kan nogen kigge lidt på www.barbarawilson.dk/index2.htm
og komme med eventuel feedback.

* Tredje sektion af siten er ikke færdig - kommer til at indeholde mere tekstbaseret materiale.
* Der mangler et alternativt ikke-framet layout.

Jeg søger specielt feedback på scriptning og tekniske løsninger.

Bemærk: Dette er ikke en 5k-nomineret site... Og den forsøger ikke blive det...

Palle
Avatar billede mrcorex Nybegynder
08. januar 2001 - 10:21 #1
Ved et tilfælde fandt jeg ud af man kan trykke på 1 og 2 for at komme videre. Det skal fremgå lidt klarere.

Avatar billede _balle Nybegynder
08. januar 2001 - 10:25 #2
Okay - det har jeg hørt fra andre... taget til efterretning
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
08. januar 2001 - 12:42 #3
Fatter ikke en brik af budskabet. Meget indforstået.
Sørg for at siden er brugervenlig, send et signal, klart. Ikke kun noget - se hvad jeg kan!!!
Avatar billede _balle Nybegynder
08. januar 2001 - 13:14 #4
Uddyb... Hvad mangler ???
Flere ord... ?
Avatar billede _balle Nybegynder
08. januar 2001 - 13:25 #5
Jeg spørger anderledes - Bør det fremgå tydeligere hvad Fru Wilson vil med denne site? Er det der den ligger? Eller er det hele vejen igennem siten?
Avatar billede goody-goody Nybegynder
08. januar 2001 - 16:56 #6
Det er ærgelit at man ikke kan se et helt billede når man trykker på det, man bliver nød til at scrolle rundt. åbn det hellere i et explorervindue uden værktøjslinje.

ellers en kreativ og anderledes side. det er rigtigt hvad de andre siger. Der mangler tekst. hvor man får noget generel viden om hende fx.

Der mangler et link på hver side til forsiden.

/Goody-Goody
Avatar billede christian-s Nybegynder
08. januar 2001 - 18:27 #7
jeg forstår overhovedet ikke hvad siden skal bruges til, og hvad der er meningen med den. jeg fandt først ud af hvor man skulle trykke da jeg læste denne debat :-) derudover er det et meget fint design og flot grafik!

lidt vejledning og tekst ville hjælpe...

/Christian
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
08. januar 2001 - 19:06 #8
Siden mangler som sagt et signal, er det markedsføring af en webdesigner en kunster eller hva\'.
Som før sagt - det minder mest om - kom og se hva\' jeg ka\', hvad jeg vil med hva\' jeg ka\' er så egentligt ligegyldigt.
Noget tekst omkring Fru Wilson vil være fin, hvor kan man købe hendes kunstværker - eller ka\' man. Har hun - eller udstiller hun.
Dem som kommer ind på denne side bliver bare forvirret istedet for at blive informeret, som vel må være formålet.
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. januar 2001 - 23:18 #9
Det var dog en ugudelig syndflod af rammer. Det MÅ kunne gøres enklere.
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
09. januar 2001 - 10:50 #10
Jeg kan godt lide siden,, men jeg fandt aldrig ud af hvordan jeg kunne komme tilbage til hovedsiden... Menusystemet er også godt gemt i resten..

Jeg elsker layoutet, kanon kreativt, og mit indtryk er også at det er det siden skal udtrykke. At vi her har med en kreativ kvinde at gøre, som kaber og gør det på en anderledes måde.

Ja der måtte godt være mere tekst om hende, men jeg synes ikke det er vildt nødvændigt, men det kommer jo an på hvad formålet er.

Når nu alligevel billederne bliver åbnet på så mange måder så mange steder, vil jeg nok foretrække et java-vindue hvor jeg får mulighed for at se hele billedet, så jeg bedre kan danne et indtryk.

Men jeg gentager mig selv, dejlig anderledes.

/Mikael
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
09. januar 2001 - 10:50 #11
UPS,,, det var ment som et svar :o) Sorry!
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. januar 2001 - 16:27 #12
ikke helt tosset :)
Avatar billede milou Nybegynder
10. januar 2001 - 01:45 #13
flot, flot
dog er det ikke lidt synd med de scrollbars, der andre måder at få de billeder til at rulle ,og ja, tilbage til hoved menuen fandt jeg heller ikke...men meget inspirerende!
Avatar billede _balle Nybegynder
10. januar 2001 - 10:23 #14
OK,... jeg er ved at uploade en ny version - efter noget af feedback\'en - I er gode...

Den er IKKE færdig endnu... Derfor vil nogle links ikke virke... Navigationen er ikke helt på plads - eksemplet er forsiden - resten fungerer ikke helt endnu, men jeg tror forståeligheden er blevet højere.

Ja, det kan sikkert gøres lettere - Frames-versionen er bare det mest overskuelige for mig.

Scrollbars *er* grimme....
Der bliver lagt at link ud på den sidste side til et lille minigalleri hvor hvert billede kan åbne op i et løst nyt vindue.

- Synes I det skal forklares at det er en intention at vise billederne tæt på?

- Er siten *for* tung?

Der skal nok falde point...
Avatar billede _balle Nybegynder
10. januar 2001 - 10:29 #15
Nå, holdt lige møde med hende.

Der kommer nogle flere rettelser i løbet af et par dage.

VERSIONEN DER LIGGER NU ER IKKE SOM DEN SKAL VÆRE!!!  argh  -&¤#..@@-
Avatar billede milou Nybegynder
11. januar 2001 - 01:31 #16
Nææh, jeg synes ikke der skal for meget forklarende tekst rundtomkring så går hele dynamikken tabt...altså, hvis man ikke kan finde ud af, når man ser der er mouseovers, at det er meningen der skal klikkes...ja.. så ved jeg ikke..men okay..det her noget med brugervenlighed kontra lækkert design...
jeg synes ikke siten er for tung i og med at man bliver gjort opmærksom på at det er noget med billeder, så får den en chance extra...i nogle sekunder
Avatar billede _balle Nybegynder
11. januar 2001 - 10:58 #17
Teksterne ved linksne er også røget ud igen. Ny version bliver uploadet i morgen.
Avatar billede _balle Nybegynder
11. januar 2001 - 11:00 #18
Har også elimineret nogle framesets. Puha - så går det *lidt* hurtigere...

Er der nogen der har haft problemer med at se den i NS eller i 800x600?