Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 16:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I? Forslag?

Jeg har fedtet lidt med noget logo og synes efterhånden at jeg har lidt styr på det. Men jeg vil gerne lige andre folks mening, især folk der er RIGTIG gode til det.

Mit hjemmeside-logo: http://www.jenschr.dk/logo.gif  (logoet kan ses i brug på http://www.jenschr.dk)

Alternativt logo: http://www.jenschr.dk/springiormehul1.jpg

Logo til spil: http://www.jenschr.dk/taddenlogo.jpg

Hvad synes I? :)

(PS: Var ikke helt klar over hvilken kategori dette spørgsmål tilhørte, så jeg postede den bare her...)
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 16:44 #1
Hov, link til hjemmeside-logoet skulle være: http://www.jenschr.dk/Logo.gif !
(Hader når små og store bogstaver ødelægger det....)
Avatar billede iceko Nybegynder
03. november 2003 - 16:47 #2
De er pisse seje.. jeg ville gerne betale dig som grafiker hvis jeg havde penge :p Men flot arbejde..
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 16:51 #3
Jamen, så skaf penge!! :P  Men tak :)  Har overvejet at søge arbejde eller lign. ved et firma der laver sådan noget... Men jeg aner ikke hvem der gør det :)
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 17:02 #4
Nu jeg tænker over det skulle jeg måske have ventet med at svare... Mange (inkl. mig selv) ser ikke de indlæg der ER besvaret med accepteret svar... Og der kommer forhåbentlig mere kritiske kommentarer/svar som dog næppe kan være mere positive (medmindre jeg bliver tilbudt et job, selvfølgelig... ;) ), men stadig gøre sig mere fortjent til de 5 points... Men man kan godt give pointene flere gange, ikke?
Avatar billede iceko Nybegynder
03. november 2003 - 17:17 #5
NOPE.. Men hvis du vil vil du så lave et banner til min side.. ?
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 17:20 #6
Ja da :D
Hvad er URL og hvad vil du gerne selv have i banneret osv?
Avatar billede Kengun Praktikant
03. november 2003 - 17:45 #7
jeg synes der mangler noget.... Er på en måde lidt for simpelt. Men nu er da  dette min mening, og mange er sikkert ik enig med mig :) Held og lykke :)
Avatar billede iceko Nybegynder
03. november 2003 - 17:46 #8
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 18:08 #9
Det er da et fedt logo du har :D  Hvad vil du have lavet?
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 18:08 #10
kengun, det simple er jo ofte det bedste ;)  Hvad mangler du ved billedet?
Avatar billede iceko Nybegynder
03. november 2003 - 18:09 #11
et som folk kan hente og lægge ind på deres egen side..
Avatar billede jenschr.dk Nybegynder
03. november 2003 - 18:11 #12
Ahh :D  Ok, den vil jeg godt gå i gang med :)  Men jeg er ikke sikker på at jeg kan nå det i aften... Har lidt travlt... :)
Avatar billede iceko Nybegynder
03. november 2003 - 18:12 #13
Oki i orden.. men jens har du msn ?