Avatar billede daahl Nybegynder
03. november 2003 - 16:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vuder min side..

Nogen der gider vudere www.brondbyif.1go.dk

tak
Avatar billede kkd Nybegynder
03. november 2003 - 16:37 #1
Nydelig side - hvis man kan lide fodbold...
Du skulle måske overveje at sætte data i kampe.html i en tabel, det ville gøre dem nemmere at sammenligne (overblik)
Avatar billede kkd Nybegynder
03. november 2003 - 16:49 #2
...og så er den lidt for bred, hvis man sætter opløsningen ned til 800x600, og den begynder at se lidt fjollet ud, hvis man bruger højere opløsning end 1024x768 (den mørkeblå baggrund "stikker" ud fra rammen)
Avatar billede nfk Nybegynder
03. november 2003 - 20:48 #3
Du har har meget brug for at få styr på din background og dine frames eller dine tables.
det kunne også være spøndene hvis du lavede lidt mere grafik end lige det lille logo. dine afrundede hjørner er heller ikke så gode dem kunne man godt forbedre. Du burde vel også have et forum det er jo et fansite hvor fans vel skal kunne mødes og snakke sammen. der findes mange PHP forums som er nemme at sætte op bla. det populære phpBB eller lign.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 21:06 #4
Den ser helt forket ud i mozilla FB 0.7 i opløsning 1280*1024. DU må hellere tjekke selv :-(
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 21:07 #5
Men hold kæft hvor er din billeder da grinere :-D
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. november 2003 - 21:10 #6
Dine rundinger er hakket og grimme.

Skal ses i 1024x769  769 ?  du skal heller ikke bestemme om den skal ses i 1024x768 ;)

Selve designet har jeg ikke noget at sige til, syntes der skal ske noget mere inden man får bedømt. Er det meningen det er færdigt, ja så kig på det engang til :)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
03. november 2003 - 21:24 #7
Tag heller og går så den understøtter flere opløsninger. Ellers kan det godt være dine besøgende bliver temmelig kort tid inde på din side ;)
Avatar billede tullejr Nybegynder
10. november 2003 - 00:44 #8
tjah. take a look selv i firebird - det ser sbsolut IKKE godt ud i 1600*1200 her med firebird.
At det så heller under ingen omstændigheder ser særligt godt ud er så en anden side af sagen.
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
22. november 2003 - 17:06 #9
Jeg synes du skal lave den til højere opløsninger..