Avatar billede ezpin Nybegynder
03. november 2003 - 15:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til IBM p201

Er der nogen der ved om der findes en driver til en IBM p201 monitor der fungerer til 2k/xp? Jeg har kigget på driverguide og en masse andre steder, men kan kun finde drivers til 95 og 98, og de virker naturligvis ikke.
Avatar billede c-holst Novice
03. november 2003 - 15:51 #1
hvad er problemet, virker den ikke, tror umiddelbart den burde være med i xp?
Avatar billede ezpin Nybegynder
03. november 2003 - 15:56 #2
Den virker, men skærmen bliver bare registreret som standard skærm, og ikke som den den nu engang er. Men hvis den ligger i xp burde man så ikke kunne hente den til 2k også på Microsofts hjemmeside? Grunden til at jeg gerne vil have den nøjsgtige driver er at jeg oplever problemer med TV-out, og cloning, og håber på at dette måske kunne ændre noget.
Avatar billede c-holst Novice
03. november 2003 - 15:58 #3
kan du ikke lige finde typen, sikkert et firesifret tal, så kigger jeg lidt inde på ibm.com
Avatar billede ezpin Nybegynder
03. november 2003 - 16:12 #4
Altså det eneste jeg kan finde er at den hedder p201. Jeg er nok ikke helt klar over hvad du mener med type... eller hvad? Den er købt brugt, så jeg har hverken manual eller noget. Men altså alt hvad der står er IBM P201.
Avatar billede c-holst Novice
03. november 2003 - 16:48 #5
der er ikke noget bag på skærmen. ellers kigger jeg lidt videre
Avatar billede ezpin Nybegynder
03. november 2003 - 18:55 #6
Nej, jeg kan ikke finde noget som helst andet end det der p201.
Avatar billede ezpin Nybegynder
04. november 2003 - 01:21 #7
Og dog... Nu fandt jeg noget langt nede i det ene hjørne omme bag på: Type/Model 6555-803. Tid til nye kontaktlinser.
Avatar billede c-holst Novice
05. november 2003 - 10:41 #8
se så lige her. tættere tror jeg ikke du kommer på både drivere og info om den skærm. tror også det er tæt nok :-)

http://www-3.ibm.com/pc/support/site.wss/quickPath.do?quickPathEntry=6555803 - gå ind under monitor supportfiles

http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?uid=psg1SBJR-3XNMFM

de serienumre er guldet hos IBM
Avatar billede ezpin Nybegynder
05. november 2003 - 14:49 #9
Du er kongen... Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede c-holst Novice
05. november 2003 - 17:15 #10
takker for point...skulle det være en anden gang