Avatar billede merkur Nybegynder
03. november 2003 - 11:37 Der er 7 kommentarer

Beocom 2000

Har købt den brugt uden manual. Hvordan får man medhør på ? Har nogen evt. et headset til salg til en sådan telefon ?
Avatar billede peet-49 Novice
03. november 2003 - 11:39 #1
Du trykker på symbolet, der ligner en højttaler.
Avatar billede merkur Nybegynder
03. november 2003 - 11:43 #2
-> peet49. Det er ikke et symbol, der ligner en højttaler. Der er følgende taster: 0 - 9, *, ¤, headset, |o (giver ingen mening), R, + 5 med tekst.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. november 2003 - 11:47 #3
hmm, på B & O´s hjemmeside er der brugervejledninger, men bare ikke på Beocom 2000, men prøv at kontakte dem, så kan du sikkert få en manualos..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. november 2003 - 11:47 #4
hjemmeside: www.bang-olufsen.com
Avatar billede merkur Nybegynder
03. november 2003 - 11:56 #5
Tak. Jeg prøver at maile dem.
Avatar billede neander Nybegynder
03. november 2003 - 12:08 #6
Jeg havde en gang en beocom som jeg havde problemer med, - ang. programmering af numre... jeg ringede bare til dem, og så sendte de mig en manual ;-)
Avatar billede merkur Nybegynder
06. november 2003 - 08:44 #7
Ved nærmere eftersyn hedder telefonen Beocom 2000 HST. Hvad det så end betyder. Men det betyder, at telefonen ikke har en høttalerknap, som er vist på Beocom 2000. I stedet er der en kanp for head-set.