Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 10:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Sim kopiering. Dualsim.dk

Hejsa
Har lige set dette lækre produkt: http://www.dualsim.dk/vare.php?vid=6
Har jeg forstået det korrekt at man direkte kan kopiere et simkort, med tilhørende telefon nummer?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 10:51 #1
Kan det virkelig lade sig gøre at have op til 10 numre på et kort?
Hvorvidt er det muligt at bruge gamle kort?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 10:52 #2
Jeg forstår det som man kan lave ekstra kort som du selv siger og at man maks. kan brænde 10 gange på et kort.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 10:55 #3
Ring dog evt. til dem og hør ad.
Ellers send en mail.
Måske kan man brænde 10 forskellige numre på det samme kort.... hmmmm jeg forstår det sku heller ikke helt.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 11:02 #4
Har lige ringet til dem.. ham jeg snakkede med bekræftede det.
Det kan lade sig gøre at have flere tlf. numre på et simkort.
Men så vil jeg da lige høre om der er nogen der har erfaringer med det produkt.?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 11:05 #5
Det lyder spændende men jeg tror ikke der er nogen med erfaringer endnu. Det virker som om det er et helt nyt produkt men jeg fortsætter med at lytte med.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 11:13 #6
Jeg overvejer kraftigt at købe det.
Gør jeg det, vil jeg helt klart smide en bedømmelse og test af produktet herind.
I kan jo sige hvad i mener jeg skal teste den for.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 11:28 #7
jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan den administrerer flere numre på en gang?
Også hvilke simkort det er man kan købe. De fleste kort er 32k simkort men Telmore har lige lanceret et nyt 64k simkort.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 11:28 #8
Jeg ved at CBB bruger nogle langsomme kort jeg vil ikke håbe det er dem man kan købe.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 11:29 #9
det ved jeg ikke.. har lige bestilt 2 gratis debitel taletids kort. :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. november 2003 - 11:32 #10
Men ved nu ikke helt om jeg gider give 200 kroner for et 64k sim kort når jeg kan få 32k gratis...
Avatar billede tkmbh Nybegynder
03. november 2003 - 12:14 #11
Jeg har lige skiftet til Telmore og fik det med gratis så det er nice nok.
He he den med Debitel har jeg også selv lavet en gang.
Jeg vil dog ALDRIG have dem som selskab. Har prøvet at have abb. hos dem og sikke noget l...
Avatar billede bjanko Nybegynder
03. november 2003 - 16:29 #12
kan du ikke tæste om man kan lave 2 ens kort med samme tlf nummer.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. november 2003 - 14:57 #13
Hmm...
Ville jo ikke købe katten i sækken...
I tirsdags sendte jeg dem mail nummer 2...
Stadig ingen svar, så jeg ringede lige til dem.
De sagde at de havde rimeligt travlt for tiden, og det derfor godt kunne tage lidt tid med den mail.
Og de kunne ikke besvare nogle tekniske spørgsmål per telefon, det var deres damer ikke uddannet nok til...
Nu må vi se, de får en uge til.
Og så kan man vidst godt glemme det produkt.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
24. december 2003 - 14:48 #14
kommet videre?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. januar 2004 - 10:28 #15
Ja, så bliver det nok ikke til noget med nogen anmeldelse af dette ellers så lovende produkt...
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=16282
Avatar billede oz2kas Nybegynder
09. januar 2004 - 15:37 #16
surt :-(
Avatar billede tkmbh Nybegynder
11. januar 2004 - 18:36 #17
Rigtig surt... Lorte firma!