Avatar billede nc Nybegynder
02. november 2003 - 23:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søger programmer til palmOS

Jeg søger efter gode hjemmesider hvorfra man kan downloade gode programmer til palmOS 5.x. Jeg vil helst have freeware, det bryder jeg mig mest om, eller kan det hurtigt blive dyrt hvis man skal have nogle gode programmer.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede atwr Nybegynder
03. november 2003 - 14:09 #1
Avatar billede nc Nybegynder
05. november 2003 - 22:27 #2
havde håbet der var flere der ville give nogle links, der ikke er ovenstående.!!!  :)
Avatar billede atwr Nybegynder
06. november 2003 - 09:47 #3
Ellers kig på www.PDAnmark.dk under deres links. Der er flere muligheder.

Jeg tog blot de mest kendte da jeg ikke vidste hvor "avanceret" du er :o)
Avatar billede nc Nybegynder
06. november 2003 - 21:47 #4
ok, ser lige på det