Avatar billede masterlu Nybegynder
02. november 2003 - 21:58 Der er 7 kommentarer

Vurdering af MixMeister,dk

Det er ikke så lang tid siden jeg fik en site vurderet, og fik en del kritik. Nu prøver jeg igen for at høre hvad folk mener denne gang!! :)

Http://www.MixMeister.dk

HVH Bjarne Frimann Jensen
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 22:02 #1
Bortset fra en enkelt stavefejl og, at jeg ikke kan se den fulde sie i 1024*768 er den meget god.
Avatar billede masterlu Nybegynder
02. november 2003 - 22:03 #2
hvad mener du med at du ikke kan se det fulde site?? brede eller længde??
Avatar billede cdc Novice
02. november 2003 - 22:20 #3
Synes siden gennerelt er kedelig at se på, ikke specielt nyskapende, ikke en side som fanger min interesse i lang tid da den ikke er lækker og stilren.
Synes godt du kunne gøre den mere spændende rent grafisk, da jeg ikke har set dit indhold, dette skyldes at jeg hurtigt fik et førstegangs indtryk, og vendte tilbage hertil for at skrive mit svar...

/cdc
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
02. november 2003 - 22:26 #4
Den kunne rimelig nemt blive til en ok side, da dit toplogo er helt i orden, det er bare farverne der ikke er så pæne. Det ligner, i mine øjne, nogle farver man har fundet i Paint, hvilket ikke ser så godt ud.
Men hvis du som en start samlede tekstboks og menu sammen, så tror jeg det allerede ville hjælpe
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
02. november 2003 - 22:27 #5
Men som cdc siger, så er designet ikke særlig nytænkende, da det jo bare er én stor firkant.
Avatar billede medievil Nybegynder
03. november 2003 - 14:59 #6
Generlt er det ikke så "flot" at lave en hjemmeside i frames ! Det jeg savner er måske at du helt droppet rammerne og lavede det i Iframes i stedet !

1. Jeg syntes at logoet er flot nok, men måske skulle du lave det mindre og sætte banneret ind der i stedet, fordi jeg kan ikke se bannerne helt og det er provokerne for øjne.
2. Du har lavet en slags hvid box for hvert link hvor der er sorte linier rundt om ! Jeg syntes at de linier skulle være om hele designet og ik kun i fx nyheder.
3. Den hvide farve sammen med den lysergrå er meget harmonist men jeg syntes ikke det passer så godt sammen med alt det blå !

Det er kun min mening men ellers er det godt men lidt for indviklet !
Avatar billede cdc Novice
03. november 2003 - 17:39 #7
det er da ikke noget prblem i at lave den i frames/rammer, hvad mener du med flot