Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:20 Der er 24 kommentarer

Grafikken bliver dårlig!

Når jeg har spillet et par timer på min computer bliver grafikken pludselig dårlig og computeren begynder at hakke.....Mit grafikkort er GeForce FX5600? Min processor er 2800+ og jeg har 512 ram! Kan det være overophedning?
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:21 #1
prøv at rense blæseren på grafikkortet
dett er sikkert varme
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:23 #2
Kan det næsten passe når computeren ikke er mere end to måneder gammel?
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:23 #3
Jeg har samme problem, altså hvis det kun er i counter 1.6 steam du har disse problemer, der er en eller anden fejl i spillet... Bare genstart og den virker perfect igen!
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:25 #4
Det er ikke kun det spil, det er alle spil!
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:26 #5
K, hvilket oS har du!?
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:27 #6
Hvad er oS?
Avatar billede chalde Seniormester
02. november 2003 - 21:27 #7
http://www.eksperten.dk/spm/422244
"Det er ikke tilladt at:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

så luk dette spg.
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:27 #8
hvilken version af Windows har du!?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:28 #9
hvis maskinen står på et gulvtæppe kan den suge så meget støv at den skal renses hver måned
brug støvsugeren til at rense blæseren med
pas på ikke at skade noget hvis mundstykket er af metal
det er ihvertfald ingen skade til
husk at tage strømmen fra først
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:29 #10
Windows XP Edition
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:30 #11
K... har du directX 9.0 eller lavere, eller har  du glemt at installere den!!?
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:31 #12
Jeg har 9.0 og den er installeret!
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:31 #13
Måske drivere til Geforce kortet!?
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:32 #14
Den driver der fulgte med grafikkortet er installeret? Kan det være installeret forkert? Og i såfald kan man så tjekke om det er installeret korrekt?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:34 #15
hvis den køre fint de første 2 timer og så bliver ustabil er det ikke driveren
men snare varme
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:35 #16
Det er også mit bedste gæt! Men hvad gør jeg så? Skal jeg have en køler og hvor finder man bedst og billigst en sådan?
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:35 #17
hvilke spil er det der forringer grafikken!?
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:38 #18
Det er faktisk talt alle spil? GTA Vice city, Cycling manager, hitman og en del flere! Selv i CM4 som ikke kræver den store grafik hakker selv musen!
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:40 #19
er der ikke en køler på kortet i forvejen
Avatar billede miovester Nybegynder
02. november 2003 - 21:43 #20
Jo der er blæser på og den ser ud til at fungere! Jeg kan bare ikke forstå hvis den ikke er nok!
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:46 #21
prøv nu at rense de blæsere der er og se om det ikke hjælper
er der en kabinetblæser i , ellers er det en god ide at få en sådan , da den hjælper en del
Avatar billede tronic1 Nybegynder
02. november 2003 - 21:49 #22
www.nvidia.com
hent den nyeste driver til winXP
Tror det kan være her en del af problemet ligger, da jeg har haft mange driver probs med den medfølgende driver til mit Asus V7700 Pro/GTS kort.
derfor- hent deres nye kort og jeg tror det vil virke
Avatar billede snowball Novice
07. november 2003 - 10:47 #23
miovester: Husk venligst at det, som chalde også skriver, ikke er tilladt at oprette 2 spørgsmål om det samme inden for kort tid :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. november 2003 - 10:50 #24
Hvis maskinen kun er 2 mdr. gammel, så indlever den til reperation - det skal være dækket af garantien.