Avatar billede counter-player Nybegynder
02. november 2003 - 21:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lidt hjælp med counter-strike!

Jeg sidder og spiller en del counter-strike, men jeg aner ikke hvordan man kan cheate (Lovligt).. Er der en der kan sende et link til en lovligt side med en eller flere cheats til counter-strike!!?? Jeg har prøvet at finde nogle cheats på stortset alle sider, og er pænt iriterende, så jeg udlover hele 200 point, på en spørgsmål der sikkert er mindre værd!
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:06 #1
Ahh.. Jeg har faktisk haft det samme problem.. Jeg har fundet den bedste side der indeholder cheats til counter... Jeg tror nok den er lovlig, jeg har ikke fundet noeget ulovligt der inde anyway, kikker heller ikker efter noget ;).

siden hedder: http://www.cheat-network.net/chnetphp/index.php?game_id=19
den inderholder masser af cheats, også til steam!!!
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
02. november 2003 - 21:07 #2
tror ik du kan finde lovlige cheats... ;-)
Avatar billede counter-player Nybegynder
02. november 2003 - 21:09 #3
hmmm, nu kommer der så et andet spørgsmål som du nok godt vil svare på for de 200 point. Passer det, at dem der står undeteced er undetecedable!??

Det vil være lidt skidt at blive bandet fra nogle servre ikke!?
Avatar billede counter-player Nybegynder
02. november 2003 - 21:10 #4
Er det ulovligt at cheate!?
Avatar billede c_d Nybegynder
02. november 2003 - 21:11 #5
ja det passer at de er undetectedable, og jeg tror ikke at det er ulovligt at cheate, hvad ulovligt skulle der være over det!!!???
Avatar billede chalde Seniormester
02. november 2003 - 21:12 #6
Håber sq du/i for bannet jeres wonid/steamid for altid. Og ikke kun på enkelte servere, men på won/steams netværk.

Og ALLE kan detectes. Måske ikke af programmer, men af spillere/admins.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2003 - 21:12 #7
ja- det er ulovligt at cheate og kun et spørgsmål om tid før der er nogen der banner dig bare på MISTANKEN om snyd!
Avatar billede counter-player Nybegynder
02. november 2003 - 21:14 #8
Jeg tænker mest på at cheate når jeg spiller med vennerne over lan, det er vil ikke ulovligt vel!!?
Avatar billede chalde Seniormester
02. november 2003 - 21:18 #9
Hvorfor skal de så være undetectable?
Dine venner kan vel se at du snyder alligevel. Hvis du har brug for snyd til at klare dem, er de vel vant til at du ikke er så god som du "lige pludseligt" er blevet.

Lad nu være med at ødelægge et udemærket spil for andre ved at snyde. Du bliver ikke andet end upopulær.
Avatar billede counter-player Nybegynder
02. november 2003 - 21:20 #10
Hhhmmm, kan godt følge dig, men det kunne være pænt sjovt at nakke dem :D
Avatar billede chalde Seniormester
02. november 2003 - 21:21 #11
Men jeg synes nu du skal tage et smut ind hos boomtown og teste om cheatsne er undetectable.
Avatar billede popsy Novice
02. november 2003 - 21:36 #12
c_d> Jeg har nu anmeldt dit pointsnyd, vink farvel til eksperten.dk!
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 21:42 #13
c_d deaktiveres. Alle profiler, hvis spørgsmål han har besvaret, er registreret fra samme computer.