Avatar billede knoxer Nybegynder
02. november 2003 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

steam (cs) ping 0 til alle servere

Jeg har lige format win, pga jeg har ping 0 til alle cs servere i steam.
efter formateringen virkede det, efter noget tid instalered jeg et program til at fixe hz, efter genstart siger den igen ping 0 til alle servere.
Jeg ved ikke om det har hz programmet der har lavet en fejl eller det er et helt 3 program.
norton finder ingen virus og systemgendannelse hjælper ikke.
Håber der er en som kan hjælpe mig da jeg ikke vil formatere igen.
Avatar billede zyber.tk Nybegynder
02. november 2003 - 20:46 #1
kan du connecte til serverne ?
Avatar billede knoxer Nybegynder
02. november 2003 - 21:20 #2
nej selfø. kan jeg ikke det når jeg har ping 0 eller bliver kicked...
Avatar billede knoxer Nybegynder
02. november 2003 - 21:20 #3
men jeg kan godt logge ind på steam bare ikke joine nogle servere
Avatar billede zyber.tk Nybegynder
02. november 2003 - 21:21 #4
ok... hmm kender ik lige det problem
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 18:41 #5
Lukket