Avatar billede pcc Nybegynder
02. november 2003 - 20:21 Der er 6 kommentarer

Mobil med 2 simkort?

Hej,

Er der nogen der ved om man kan få en mobil, som kan håndtere 2 simkort samtidig ?

Meget gerne sådan at man faktisk har 2 numre på samme mobil samtidig...

Gerne links, beskrivelser, priser m.m. !
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 20:30 #1
det kan du ikke
vil heller ikke være praktisk , da du jo ikke kan se hvilket nummer der ringes til
Avatar billede blyno Praktikant
02. november 2003 - 20:47 #2
Du kan få et "kit" så du har 2 sim kort i mobilen samtidig.. Men kun et i brug af gangen..
Avatar billede the_ghost Nybegynder
02. november 2003 - 20:48 #3
Avatar billede blyno Praktikant
02. november 2003 - 20:48 #4
Hvis du vil modtage opkald fra 2 numre på en mobil, kan du jo bare sætte den enes nummere til at være "telefonsvarer" på den anden..
Avatar billede blyno Praktikant
23. november 2003 - 16:37 #5
Kunne nogle af svarene bruges ??
Avatar billede the_ghost Nybegynder
07. marts 2005 - 12:50 #6
Mon det ikke er på tide at spørgsmålet bliver lukket ?