Avatar billede lobos Nybegynder
02. november 2003 - 18:44 Der er 1 løsning

undgå group policy

Hej

Hvordan sætter man en maskine med WinXP til at logge på et domæne, men undgå at få trykket domænets eller OU,ens group policy ned over sig.

Har nemlig lige sat en en ny PC op i et mindre netværk, hvor alle de eksisterende maskiner godt nok logger på domænet, men ikke bliver "ramt" af en group policy, hvor i mod den nye maskine får den default domain security policy ned over sig. Har så fået fortalt at ham der stod for netværket før havde gjort "et eller andet" så man ikke blev ramt af group policy. Det må jo så være noget i opsætning af WinXP der kan laves der.

Lars
Avatar billede lobos Nybegynder
02. november 2003 - 18:45 #1
forkert