Avatar billede mads_s Nybegynder
02. november 2003 - 17:20 Der er 1 løsning

Nedarvning af rettigheder

Jeg bruger Win2003 Server til streaming, men når jeg uploader .wmv filer via FTP, får filerne forkerte rettigheder. Det er kun \Administrator der har adgang, og ikke \Users (som skal have adgang for at det virker). Jeg bruger WarFTP som server.

Jeg ville gerne have det til at virke således, at alle 'child' objekter (filer og mapper) arver rettighederne fra den ovenstående (streaming mappen). Under mappe-properties/security/advanced er der et 'kryds-af' felt der hedder:

Allow inheritable permissions from the parent to propagate to this object and all child objects. Include these with entries explicitely defined here.

Men det virker som om at 'børnene' kun arver rettigheder i det øjeblik man klikker OK. Det skulle gerne være således, at de havde de rigtige rettigheder så snart de var uploadet.

Er der nogen der ved hvordan man kan det?
Avatar billede mads_s Nybegynder
16. august 2005 - 13:38 #1
lukker