Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:18 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

kan ikke copy/paste mere

Har et problem med min win2kpro jeg kan ikke copy/paste eller drop'n'drag mere og kan heller ikke tilføj/fjern programmer mere. det sidste er ikke så virgtigt.
Jeg har den nyeste servicepack (4) hva kan der være gal med min computer? kommer altid efter 2-3 uger... hva forsager det og hvordan fjerner/forbygger jeg det?
Avatar billede resten Nybegynder
02. november 2003 - 14:24 #1
ang copy/paste så prøv at tømme din temp mappe.
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:26 #2
virkede ikke :S
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:32 #3
hæ jeg har samme problemer
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:35 #4
men jeg har også en del problemer med min ie
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:38 #5
der har jeg osse problemer. kan Fx ikke åbne links på sider som eller åbne et nyt vindue.
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:39 #6
hm jeg har sku en del problemer kan heller ikke defragmenter har sku en del problemer
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:40 #7
hmmm samme her kan heller ikke se menu her på siden
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:43 #8
samme som mig.... hva Servicepack køre du med?
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:44 #9
hmmm også nr 4
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:45 #10
ok...
pleger at fjerne sig fra min når jeg updatere til en nyere servicepack, men der er jo ingen højere...
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 14:47 #11
nej ved ikke lige hvad vi skal gøre er der ikke kommet nogen opdate kan ikke komme ind på deres side så kan ikke se det selv
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 15:15 #12
hmm tror jeg downloader en sikkerheds upgradering eller sån noget :)
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 15:16 #13
kan du komme ind på deres side da
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 15:23 #14
tager bare microsofts normale HP og downloader en eller anden blaster fix eller en IE update
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 15:24 #15
kan det være blaster der er skyld i det
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 15:25 #16
tror jeg ikke... da vores computere ikke lukker efter 60 sec...
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 15:26 #17
nej det er rigtig men hvad kan det så lidt være
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 15:31 #18
kommer din med en fejlmending om at svcjost.exe ikke kunne åbnes fra starten?
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 15:35 #19
nej jeg for ingen fejl
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 15:39 #20
ok
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 15:41 #21
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 15:47 #22
oki
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 16:04 #23
Logfile of HijackThis v1.97.3
Scan saved at 16:02:18, on 02-11-2003
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\System32\nvsvc32.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe
C:\WINNT\system32\MMTray.exe
C:\WINNT\system32\MMTray2k.exe
C:\WINNT\system32\MMTrayLSI.exe
C:\WINNT\System32\qttask.exe
C:\WINNT\system32\netcmd.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINNT\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\Mozilla.exe
D:\mIRC\mirc.exe
C:\Program Files\Steam\Steam.exe
D:\-= FTP =-\Appz\H\hijackthis\HijackThis.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DU Meter] C:\Program Files\DU Meter\DUMeter.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] MMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray2K] MMTray2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTrayLSI] MMTrayLSI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\WINNT\System32\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Network Command Service] netcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NVCLOCK] rundll32 nvclock.dll,fnNvclock
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Network Command Service] netcmd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINNT\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] C:\Program Files\Steam\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Mozilla Quick Launch] "C:\Program Files\mozilla.org\Mozilla\Mozilla.exe" -turbo
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

OMG en ting jeg kunne copy/paste
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 16:06 #24
her er min

Logfile of HijackThis v1.97.3
Scan saved at 16:06:09, on 02-11-2003
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe
C:\WINNT\system32\CTHELPER.EXE
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\wincmd\WINCMD32.EXE
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Gem\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.signon.stofanet.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [PMXInit] C:\WINNT\System32\pmxinit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37923.4828009259
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://active.macromedia.com/flash4/cabs/swflash.cab
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:13 #25
Falin>>Bruger du Netcmd.exe?
C:\WINNT\system32\netcmd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Network Command Service] netcmd.exe

Ellers er din log ren, så det er ikke der problemet ligger.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:16 #26
Proware>>Den her skal lige fixes.
Kør HJT igen, sæt flueben ved linien, luk alle vinduer undtaget HJT og klik på fix checked.
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINNT\UpdReg.EXE
Avatar billede vildrede Nybegynder
02. november 2003 - 16:17 #27
hmm.. det var utroligt. Jeg har præcis samme problem. Jeg var ved at flytte rundt på nogle mapper i stifinder da jeg lige pludselig ikke kunne trække mapperne mere!
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 16:18 #28
jeg har hente alle opdate der ligger på deres side og det køre nu men her er lige en ny log

Logfile of HijackThis v1.97.3
Scan saved at 16:18:16, on 02-11-2003
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe
C:\WINNT\system32\CTHELPER.EXE
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Gem\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [PMXInit] C:\WINNT\System32\pmxinit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp3\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WINDVDPatch] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37923.4828009259
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://active.macromedia.com/flash4/cabs/swflash.cab
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 16:21 #29
hm jeg syndes min er meget støre nu
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:23 #30
Det er fordi du har opdateret, det gør ingenting.
For at holde skidtet ude af din PC, kan du hente flg. programmer:
Spywareblaster, Spywareguard, IE-Spyad og Empty Temp Folders, dem finder du, sammen med danske vejledninger her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Læs især om IE-Spyad, så du får det fulde udbytte af dette lille geniale program.
Mvh:
Fromsej/Team Spywarefri.
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 16:23 #31
men det virker nu :D eller min virker...
lige før jeg ville give dig mine 1k point :D
Avatar billede proware Nybegynder
02. november 2003 - 16:25 #32
min køre også bare nu jeg vil oprette et spørgsmål til dig fromsej hvis du vil havde nogen point
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:29 #33
Pointene må i finde ud af indbyrdes, jeg er godt tilfreds.
Jeg tror at Spybot har fjernet hvad der måtte være at fjerne.
Men gør jer selv den tjeneste at installere de småprogrammer jeg har foreslået, jeg bruger dem selv, og får praktisk taget aldrig skidt ind, selvom guderne skal vide jeg bevæger mig på sider hvor skidtet florerer.
Dette for at kunne finde og fjerne det igen.
En anden gang, er det smart at oprette et nyt spørgsmål i stedet for at have to logfiler i det samme, den kan virke forvirrende.*S*
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 19:26 #34
tjaa... bortset fra at det er kommet igen :S... og jeg har haft Lava-soft add-aware og spybot seach n destroy. og syntes ny lavasofts er best :)
Avatar billede itee Nybegynder
18. januar 2007 - 12:53 #35
Hej

Ved godt Jeres indlæg er gamle, men faldt over denne da jeg ikke kan copy/paste til e-mails i Outlook, men godt alle andre steder...

Jeg har gode erfaringer med http://www.superantispyware.com

Den detecter straks aktive trojaner og adware lige efter installationen, og blocker fremad rettet da den ligger og overvåger processer.

Har købt et LIVSTIDS abonnement, så det er en engangs investering, og man kan få opdateringer løbende.

;) Itee
Avatar billede fromsej Praktikant
18. januar 2007 - 16:48 #36
Avatar billede jaychillumsen Nybegynder
04. september 2011 - 03:47 #37
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 03:44:56, on 04-09-2011
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3505 SP1)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7601.17514)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\PLFSetI.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\Program Files (x86)\GlobalSCAPE\CuteFTP 8 Professional\ftpte.exe
C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Users\Thomas\Downloads\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://eu.ask.com/?l=dis&o=102866&gct=hp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc} - (no file)
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: Security Helper {D63F58E9-B8BB-4DBA-B2A0-44F72C2A61BD} - {D63F58E9-B8BB-4DBA-B2A0-44F72C2A61BD} - C:\Program Files (x86)\vmndtx\auxi\vmndAu.dll (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [] C:\Program Files (x86)\Broadcom\WirelessBCM MIMO\Utility\Wlan11ag.exe -hide
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CuteFTP TE] "C:\Program Files (x86)\GlobalSCAPE\CuteFTP 8 Professional\ftpte.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Thomas\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Pogoplug] "C:\Program Files\Pogoplug\PPDRIVE.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [OfficeSyncProcess] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\MSOSYNC.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [DriverFinder] C:\Program Files (x86)\DriverFinder\DriverFinder.exe
O4 - HKCU\..\Run: [UpdateMyDrivers] C:\Program Files (x86)\SmartTweak Software\UpdateMyDrivers\UpdateMyDrivers.exe /ot /as /ss
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files (x86)\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search && Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted IP range: http://192.168.0.103
O15 - ESC Trusted IP range: http://192.168.0.103
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Application Driver Auto Removal Service (01) (appdrvrem01) - Unknown owner - C:\Windows\System32\appdrvrem01.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgwdsvc.exe
O23 - Service: cFosSpeed System Service (cFosSpeedS) - cFos Software GmbH - C:\Program Files\cFosSpeed\spd.exe
O23 - Service: DokanCEMounter - Unknown owner - C:\Program Files\Pogoplug\dokanmnt.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Gene6 FTP Server (G6FTPServer) - Gene6 - C:\Program Files (x86)\Gene6 FTP Server\G6FTPSERVER.EXE
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Updatus\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 6 (TeamViewer6) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version6\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10144 bytes