Avatar billede beo227 Nybegynder
02. november 2003 - 11:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med lydkortet

Jeg har lige installeret Win 98, men har fået problemer med mit lydkort (onboard). I Enhedshånderingen står der at lydkortet VIA AC97 Enhanced Audio Controller (WDM) er installeret og virker korrekt. Der er ingen irq konflikter. I Andre Enheder er PCI Communication Device, som jeg ikke kan finde nogle drivere til. Men om om det har noget med lydkortet at gøre ved jeg ikke.
Når jeg vil spille et spil eller bruge Windows Mediaplayer er der ingen lyd på, men vil jeg hører musik på Winamp eller spille cd'er direkte fra cd er der lyd på. Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette problem?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. november 2003 - 13:07 #1
Hent dette lille program, som du pakker ud et eller andet sted på din HDD, (jeg ville vælge skrivebordet) hvorefter du gemmer den udpakkede mappe hvor du finder det passende. (hos mig - C:\Programmer) Opret evt. en genvej til .exe-filen i mappen, som du placerer på dit skrivebord. Programmet er i stand til, at fortælle dig næsten alt om din pc. Og i de fleste tilfælde, vil der også ud for de enkelte dele i pc'en, være et link til steder på Internettet, hvor du kan finde den rigtige driver.

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. november 2003 - 15:51 #2
Takker for point ;o)