Avatar billede bokke1 Nybegynder
02. november 2003 - 01:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hejsa en der gider sige sin mening om farvevalg og (banner på den

hejsa en der gider sige sin mening om farvevalg og (banner på den side !!! PS:jeg ved linket yamaha forum ikke er aktivet endnu!!!

http://www.hellgren.dk
Avatar billede ellert Nybegynder
02. november 2003 - 01:53 #1
Farverne er flotte... Måske ville en tynd (1px) sort streg under top-billedet gøre godt?!
Noget andet er, at der i menuen bør stå "Se dine odrer" og ikke ordre i menuen, da det nuværende i ental, og dine er flertal :)
Avatar billede nanonissen Nybegynder
02. november 2003 - 01:57 #2
Du Skriver
Der gives 7 dages retur ret på alle vare`der er solgt igennem denne webshop!
Dette må du gerne skrive men folk har i henhold til købeloven 14 dage
Fra Forbruger infomations hjemmeside www:fi.dk
Fortrydelsesretten på varer
Hvis du har bestilt tøj, en bog, en computer eller andre varer løber fortrydelsesfristen fra den dag, du modtager varen, det første parti eller den første levering og 14 dage frem.

Hvis du vil udnytte din fortrydelsesret, skal du returnere varen inden udløbet af de 14 dage. Det er nok, at varen er indleveret på posthus eller til fragtmand. Du kan også udnytte din fortrydelsesret ved at undlade at hente pakken på posthuset.

Husk at få en kvittering for indleveringen. Det er dig der skal bevise, at du har fortrudt i rette tid.

Kortere fortrydelsesfrist - varer
Der kan i særlige tilfælde aftales en kortere fortrydelsesret. Det drejer sig om varer, der skal fremstilles efter dine særlige behov. Da du kan have en interesse i, at fremstillingen eller tilpasningen påbegyndes inden udløbet af 14-dages fristen, kan du give den erhvervsdrivende tilladelse til at påbegynde arbejdet, før de 14 dage er udløbet, med den virkning at fortrydelsesretten bortfalder, når arbejdet påbegyndes.

Det er bare sådan du ikke for problemmer, men ellers syntes jeg  den er meget pæn, farvene er rolige og jeg synes at de passer godt sammen

//Nanonissen
Avatar billede crappy- Nybegynder
02. november 2003 - 01:59 #3
Jeg synes det er godt, dog som elllert siger, ville en sort streg under logoet være godt. Synes også at en streg udenom 'ellgren Webshop | 2003 Du er besøgene nr.<NR>'
Ellers skulle det have samme farve som baggrunden :)

Synes også du kunne sætte en fast height på siden, så den ikke bliver mindre hvis man går ind på f.eks. Ordre :) Ellers en ganske nydelig side ;) Kunne godt se ud somom at billedet mangler ved siden af: Vælg et produkt

Men goodjob der
Avatar billede connie Nybegynder
02. november 2003 - 02:07 #4
God og let tilgængelig website. Farver? Tjah, der er jo ikke så mange af dem, men dem der er fungerer faktisk rigtigt fint i helhedsindtrykket.

Som "ellert" er inde på burde du nok omformulere lidt på tingene tekstmæssigt, som f.eks.:
"En ordre kan frafalde på hvilket som helst tidspunk indtil varen er sendt."
som jo nok burde være:
"En ordre kan frafaldes på et hvilket som helst tidspunk indtil varen er sendt."
Og DET burde vel så egentligt være :
"En ordre kan af sælger annuleres på et hvilket som helst tidspunkt, hvilket vi så vil begrunde i en mail."

På den måde er der ikke nogen som står med "skægget" i postkassen.

Connie //
Avatar billede bokke1 Nybegynder
02. november 2003 - 02:14 #5
oki tarkkk skal i ha....:-)

hmmm nu er det mere svært at vælge hvem der skal ha de 150 point hmmm ok

trykker accepter og tjaa ser hvem der får dem *S*

MVH. LARS
Avatar billede silke4ever Nybegynder
02. november 2003 - 02:16 #6
Jeg er enig med koret!

Jeg vil dog flytte menuen op i toppen ligesom JJnet.dk gør det i deres webshop http://www.jjnet.dk/butik/

Desuden mener jeg at du skal lave teskten sort, så det står sort på hvidt, det ser lidt fiset ud nu.

Topbanneret er flot.

Pas på stavefejl/slåfejl, det gør at helindtrykket bliver dårligt.

Mellemrum imellem "nr.466" altså således  "nr. 466"

Det er mange små ting....
Når man har valgt et produkt og en ordre, så må der også gerne være linjer under facit m.m.

Hilsner,
Jesper
http://www.feltet.dk