Avatar billede dauer Nybegynder
01. november 2003 - 23:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Høje ping

Efter jeg har installeret Steam for at spille CS 1,6 er mine ping blevet meget høje når jeg spiller på Boomtown og andre servere. I CS 1,5 havde jeg ping mellem 20 og 40, men nu har jeg sjældent under 100! Hvad er der galt?

Jeg har Cybercity ADSL
Avatar billede dauer Nybegynder
01. november 2003 - 23:29 #1
Er der slet ikke andre der har haft samme problem?
Avatar billede zero3cool Nybegynder
01. november 2003 - 23:41 #2
Check dine instillinger af disse "console"-kommandoer:

rate
cl_rate
cl_cmdrate
cl_updaterate

Og post dem her.
Avatar billede dauer Nybegynder
01. november 2003 - 23:51 #3
rate = 7500
cl_rate = 0
cl_cmdrate = 30
cl_updaterate = 20
Avatar billede zero3cool Nybegynder
02. november 2003 - 00:01 #4
prøv at hæve rate med 1000 indtil du når 20000 (kan ik helt huske præcis hvordan rate opfører sig på steam)

Sæt cl_rate til 10000 eller 20000

hvis det stadig ikke virker så prøv at eksperimenter med at sætte cl_cmdrate og cl_updaterate langsomt op men hvis det kokser så set dem endelig tilbage!

Ellers tror jeg ikke er det er direkte relateret til Steam. Måske er boomtowns servere lidt langsomme med steam? (Som vi alle ved er steam jo stadig ikke det mest stabile fremfor den gamle "engine").
Avatar billede dauer Nybegynder
02. november 2003 - 00:04 #5
det prøver jeg at eksperimentere lidt med:)
Avatar billede dauer Nybegynder
02. november 2003 - 14:08 #6
nu har jeg fået mine gamle ping tilbage, det krævede bare at jeg stillede lidt på rate og cl_rate. Takker for hjælpen:)