Avatar billede anna Nybegynder
07. januar 2001 - 20:51 Der er 15 kommentarer

Behersker du php -

Behersker du php - og vil du være medejer af en fed side? Startkapital = 0, så ALT er frivilligt arbejde sammen med mig, indtil der kommer nogle penge i kassen
Her kommer beskrivelsen:
Iden er at laven en portal:
Der indeholder en masse forskællige servicer.
den skal Bla. inde holde

En samling af sjove download, eks. video + billeder, som brugerne selv kan uploade.

En samling af sjove ringetoner,
som brugerne selv kan uploade.

En postkort service hvor man kan sende postkort med billed og lyd.

En samling operatørlogoer, som brugerne selv kan uploade.

En ny og bedre kontakt service.

Projectet er så stort så jeg havde tænkt mig at vi er en 3-5 stykker. Der arbejder sammen.

Jeg er også åben for andre ider

Jeg troer vi sammen kan skabe et nyt og godt site.

Hilsen
@nna

Avatar billede lojmann Nybegynder
07. januar 2001 - 20:52 #1
Anne, min ven :)

Du må kun oprette dine spg. en gang...
Avatar billede morph Nybegynder
07. januar 2001 - 20:52 #2
hehe, den har jeg også været på før :)
Avatar billede warpsnet Nybegynder
07. januar 2001 - 21:05 #3
Hejsa, kan du ikke skrive din email så man kunne få nærmere info, muligvis interreseret.
Avatar billede morph Nybegynder
07. januar 2001 - 21:07 #4
det er der mange der er, men vi har ikke hørt ret meget mere om det du nu ved :/
Avatar billede lojmann Nybegynder
07. januar 2001 - 21:10 #5
warpsnet -> Se: http://www.eksperten.dk/spm/40697

anna -> Som du sikkert ved, så er de fleste af dem som \"var med\" på det tidligere spg. friske på det, hvis det bliver noget nyt og spændene, dvs. noget vi IKKE har set før :)
Avatar billede warpsnet Nybegynder
07. januar 2001 - 21:13 #6
<!--Lojmann-->Jeg er helt enig med dig, så lige på det spørgmål DER HAR VÆRET OPPE FØR, der står jo intet konkret fra dig af lige som på denne, hvem, hvad, hvor????
Avatar billede morph Nybegynder
07. januar 2001 - 21:15 #7
det må ligesom være anna der kommer med udspillet om hvad der skal ske, og ikke os :)
Avatar billede warpsnet Nybegynder
07. januar 2001 - 21:16 #8
JEPS!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. januar 2001 - 21:22 #9
I bemeldte tidligere spørgsmål udbad jeg mig en email fra anna, om flere
oplysninger. Intet hørt. Anna - prøv lige at \"opføre dig ordentligt\" - og så
kan du kan godt glemme at jeg henvendte mig dengang.
Avatar billede emileej Nybegynder
07. januar 2001 - 22:09 #10
Tjaaa...

På\'n igen (fik heller ikke svar sidst).

Jeg er (stadigt):

johansen_emil@hotmail.com

E-)mil
Avatar billede anna Nybegynder
07. januar 2001 - 22:36 #11
Det var nu ikke for at generer nogen at jeg oprettet spørsmålet en gang til.
Men jeg følte at det var som det var ved at uddø.

Men hvis der er nogen der har ider til overstående spørsmål.
Så kan jeg kontaktes på email anna@anna-sms.dk

og så en stor undskyldning,
hvis jeg fik trådt nogle på tæerne.

Hilsen
@nna
Avatar billede morph Nybegynder
07. januar 2001 - 22:44 #12
var det ikke dig der havde alle iderne ?
Avatar billede lojmann Nybegynder
07. januar 2001 - 22:44 #13
anna -> Uanset HVAD, så må man ikke overtræde de regler som der er.
Må du køre over for rødt, bare fordi der ikke kommer nogle? Nej vel!
Jeg syntes ikke det er så seriøst mere, dels svare du ikke, pr. mail, dem som har bedt om det og så bryder du en så simpel regl, på det site som du søger folk via - det er godt nok u-proff.

Anna, hvis DU søger folk, skal DU komme med et udspil, DU skal svare på folks spørgsmål, DU skal sørge for at holde gnisten igang!

Du svarede ikke på de sidste spørgsmål i det forrige spg. - why? Har du ingen kompentance for det? Er vi bare til grin?

HELT ÆRLIG, kom med noget med noget kød på, og vær lidt mere vaks!
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
08. januar 2001 - 15:44 #14
Du er lidt hård løjmann ...  ! :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. januar 2001 - 17:14 #15
Jeg ved det, men er det ikke meget fair, når disse ting sker?