Avatar billede godthob Nybegynder
01. november 2003 - 19:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rede en diskette.

Hej
Findes der et program som man kan bruge til at rede en diskette som man ikke kan læse på drevet.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
01. november 2003 - 19:10 #1
Hvis du slet ikke kan læse fra den er den jo død..

/Christian
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 19:12 #2
Det gør der faktisk. Norton Utillities har en disk dokter, det ofte kan redde diskette eller dele af den data der er på dem
Avatar billede godthob Nybegynder
01. november 2003 - 19:12 #3
Er den nu også det ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 19:13 #4
Bor du i storkøbenhavn og har mulighed for at komme til Frederiksberg, kan jeg da godt kikke på den i morgen
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 19:15 #5
Det er ikke sikkert den er helt død, jeg ser "døde" disketter hver uge og det lykkes ofte at redde i hvert fælde dele af det der ligger på dem. Ofte er det bare fat tabellen derer død, data ligger der stadig
Avatar billede godthob Nybegynder
01. november 2003 - 19:20 #6
Hej Bufferzone
Nej jeg bor i Jylland, men jeg prøver med Northon, du får tak for dit svar, smid den lige tilbage så jeg kan give dig dine point
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2003 - 22:46 #7
takker for point, husk at fjerne den data du kan redde fra disketten og placere på en ny. Du bør aldrig ståle på de diskette der har givet problemer
Avatar billede godthob Nybegynder
02. november 2003 - 06:20 #8
Takker