Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:09 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Operatørlogo til 3210

Jeg har ved en fejl sendt et operatørlogo til min Nokia 3210 og kan nu ikke få det væk igen! Jeg har forsøgt at sende tomme logoer (skærmen bliver bare tom) og jeg ved ikke hvor mange forskellige funktioner på telefonen. Senest prøvede jeg at gå tilbage til standardopsætning, med det resultat at den slettede min ringetone, mine rekorder i spillene, men logoet blev hvor det var!

HVORDAN FÅR JEG DET MØG VÆK???!?!?!?!?
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:10 #1
Jeg vil ikke \"resette\" telefonen helt, da min telefonbog så bliver slettet!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
07. januar 2001 - 20:11 #2
Den eneste måde du kan få den væk på er at lægge den originale ind igen. Jeg tror nok at jeg har det et eller andet sted. Lad mig vide om du vil have det.
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:18 #3
Jeg kan ikke \"lægge det originale ind\". Der var ikke noget før!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
07. januar 2001 - 20:18 #4
Dumt spørgsmål. Selvfølgelig vil du gerne have det. Jeg finder det og lægger det et sted hvor du kan downloade det. Gider du at vende tilbage med hvilket format du gerne vil have det i.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
07. januar 2001 - 20:20 #5
Ups. De krydsede vist hinanden.

Hvad mener du med at der ikke var noget før. Var der ikke noget fra din udbyder eller noget i den slags?
Avatar billede mrcorex Nybegynder
07. januar 2001 - 20:22 #6
Jeg har Sonofon som udbyder og har derfor et Sonofon-logo. Det er noget der ligger på SIM-kortet.
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:26 #7
Når man ikke har lagt noget ind, vil telefonen vise hvilket net du er tilsluttet, i dit tilfælde Sonofon! I det man lægger et logo oveni forsvinder dette. Mit problem er ikke at lave et logo, det kan jeg sgu godt selv finde ud af, problemet er at det ikke hjælper mig en #\"¤%! Derfor er jeg på ingen måde interresseret i at downloade et eller andet logo som du har lavet!
Avatar billede pacroonold Nybegynder
07. januar 2001 - 20:28 #8
Send en SMS til 20666666 med teksten none

(ved ikke om det dur :)
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:33 #9
pacroon -> hvad er det for et nummer? Jeg vil ikke sende beskeder til et nummer jeg ikke ved hvad/hvem er!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
07. januar 2001 - 20:34 #10
-> morten_b
Hey, tag det roligt. Det lyder som om du er sur. Jeg prøver bare at hjælpe.

Sorry, der er noget jeg har misforstået.

Og nej, det er ikke et logo som jeg har lavet.

Jeg trækker mig fra dette spørgsmål. :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:37 #11
Jeg tror det var på www.cellular.dk de havde et \"clear\" logo!
Avatar billede morten_b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:40 #12
pacroon + bjarke-b -> I henviser begge til www.cellular.dk (20666666 er deres nummer), men deres funktioner kan desværre kun benyttes af Sonofon-kunder, og det er jeg ikke.
Avatar billede racerrune Nybegynder
07. januar 2001 - 20:43 #13
du skal bare finde et logo med den opratør du har og sende det til dig selv!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2001 - 20:47 #14
morten_b -> Hvad er dit mobil nummer ?
De har nemlig dette system hvor sonofon kunder kan få det sendt til andre....
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. januar 2001 - 22:25 #15
damn tag lige og slap,de stakkels væsner prøver jo bare at hjælpe dig
skrider fra dette spårgsmål
Avatar billede keysersoze Guru
08. januar 2001 - 10:06 #16
morten_b >> hvis det er dig selv der har sendt det til dig - altså fra en computer og et modem - er det let nok: du skal bare sende et nyt logo til dig selv (uanset hvad) - det vigtige er bare, at du skal sende det til dig som havde du en anden udbyder (fx. Telekom)! så _burde_ det problem blive løst...
Avatar billede morten_b Nybegynder
08. januar 2001 - 22:10 #17
Allesammen > Jeg beklager mine lidt sure opstød igår, jeg var bare så træt af personer der svarer på spørgsmål uden at læse dem først, men det kan da være jeg har formuleret det dårligt...

keysersoze > jeg har fået det tilsendt fra www.sol.dk\'s mobilside og kom ved en fejl til at acceptere det. Jeg har forsøgt det med at uploade fra mit modem flere gange, men programmet siger hele tiden at et eller andet er \"busy\". Jeg vil ikke bare sende et andet logo fra www.sol.dk da jeg syntes at de allesammen er ualmindelig grimme! Hvis nogen kan lave/finde et pænt Telmore-logo OG sende det til mig, vil jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede morten_b Nybegynder
08. januar 2001 - 22:20 #18
Med sende mener jeg til min telefon, IKKE som e-mail.
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. januar 2001 - 10:53 #19
Jeg har selv lavet et logo nu, så hvis der er nogen derude som kan få de elendige upload-programmer til at virke, ville jeg blive meget glad hvis nogen gad uploade det til min telefon. Skriv her eller på min e-mail hvis du gider!
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. januar 2001 - 10:54 #20
Pointene går til den som får uploadet det til mig!
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2001 - 16:39 #21
morten_b >> grunden til at du får \"busy\" er, at du allerede ER på nettet når du forsøger at sende - du skal gå af nettet, og SÅ sende... programmet skal nemlig selv ringe op!
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. januar 2001 - 17:21 #22
keysersoze -> ok, ok SÅ dum er jeg altså heller ikke!!! Jeg kender godt en smule til hvordan modemmer fungerer...

Opsumering: Det ene program siger at \"TAPI is busy\", mens det andet program godt kan ringe op, men det eneste jeg modtager på mobilen er en besked om at jeg har fået en besked som ikke kan vises!
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. januar 2001 - 17:23 #23
Jeg sætter pointene op igen! Nu er der 199 point til den som kan sende mit logo til min mobil! Henvend evt. på mbredsdo@yahoo.com
Avatar billede morten_b Nybegynder
09. januar 2001 - 17:23 #24
Så skidt, vi siger 200! :-)
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2001 - 17:29 #25
morten_b >> det var skam ikke en fornærmelse - jeg havde bare samme problem dengang jeg sendte... må jeg så være endnu dummere og spørge hvad du har af internetadgang?
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2001 - 17:33 #26
og den besked du modtager fra program nr. 2; sender du det som sonofon (hvis du har sonofon) eller som noget andet?
Avatar billede mrcorex Nybegynder
09. januar 2001 - 18:01 #27
Jeg har sendt en mail til dig. Lav et reply med logo, mobil-nummer og udbyder + hvilket format billedet er i.

/CoRex
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. januar 2001 - 00:05 #28
corex -> er hermed gjort.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
10. januar 2001 - 07:22 #29
Er sendt til dig nu! Fik du det?

/CoRex
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. januar 2001 - 13:16 #30
Yes! Mange tak for hjælpen CoReX, du har ærlig fortjent pointene.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
11. januar 2001 - 13:23 #31
TAAAAK!