Avatar billede petey Nybegynder
01. november 2003 - 15:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Denver DVD 186/188 og VCD/SVCD

Er der nogen, der ved om Denver DVD model 186 eller 188 understøtter VCD og SVCD ? Er der nogen, der har nogle erfaringer med en af disse afspillere ?
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2003 - 15:54 #1
http://www.denver.dk/dvd186.htm
http://www.denver.dk/dvd188.htm

Som du kan se på linksne understøtter de begge SVCD og VCD.
Avatar billede petey Nybegynder
01. november 2003 - 16:00 #2
fido82 hvor i specifikationerne står det ?
Avatar billede hub Nybegynder
01. november 2003 - 17:12 #3
Det er tit  -specielt med de "billige" kinesiske mærker, at de ikke skriver at de kan spille SVCD selvom de kan alligevel--det er for at undgå problemer med filmindustrien. Hvis du har mulighed for det, så tag en SVCD ned i butikken og prøv den af.  Btw. United som er i samme prisklasse/kvalitet kan alle spille SVCD
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2003 - 17:50 #4
Petey: Når den kan afspille CD-r / CD-RW er det underforstået at det er VCD, men skriver det bare ikke, for det lyder ikke så "pænt". Men, en af mine kammier har en 186, og den spiller dem gladeligt
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2003 - 18:06 #5
Min Sony DVD kan afspille DC-RW og CD-R men absolut ikke hverken VCD eller SVCD.

Så...men hvis din kammerat kan afspille dem kan maskinen jo nok :)
Avatar billede norbert Nybegynder
01. november 2003 - 19:02 #6
Når der står CD-R/CD-RW menes der nok musik-CD'er - men ellers vil jeg også tro, den kan afspille VCD og SVCD. Det kan de fleste nyere maskiner. Og min gamle Denver som jeg havde for 2 år siden, spillede dem også gladeligt - dog ikke CD-RW. Men ellers ring til hovedsædet og spørg.
Norbert. :-)