Avatar billede viggolarsen Nybegynder
01. november 2003 - 15:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opstart af win98

Når jeg starter min win98 kommer skærmen med muligheder for opstart frem - den med normal, fejlsikret tilstand osv.
Den vil jeg gerne springe over (som normale PCér gør), hvordan sætter jeg computeren til det ?
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 16:02 #1
hmm tror der er en fejl på systemet..prøv lige at geninstallere det
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 16:02 #2
Avatar billede fromsej Praktikant
01. november 2003 - 19:09 #3
Tjek din MSdos.sys
Hvis der står noget med bootmenu=1 ændrer du det til =0
Avatar billede ird Praktikant
02. november 2003 - 17:12 #4
hvad skete der siden dua afviste?
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
03. november 2003 - 11:26 #5
Jeg har nogle gange tidlige forsøgt med en inst. oven på den gamle. Det har aldrig løst problemer - for det meste blot givet nogle nye.
Derimod prøvede jeg "fromsej" forslag og det virkede, så jeg vil anbefale at fromsej sender det som et svar i steddet for en kommentar
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2003 - 16:31 #6
Så gerne.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2003 - 17:42 #7
Tak for point.
Den ændring i MSDos.sys laver jeg altid når jeg installerer en Win98, for at kunne komme hurtigt i ren DOS, hvis påkrævet, så sker det sommetider at jeg glemmer at fjerne den igen. ;o)