Avatar billede hostmoster Nybegynder
01. november 2003 - 13:58 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Konkurrent til eksperten

Jeg hørte engang at der skulle komme en konkurrent til eksperten.dk der skulle blive mere seriøs. Den heddder EUG.dk (experts user group).

Såvidt jeg ved så er det snart 2 år siden den skulle åbnes.

Her ville point have en reel værdi som man kunne købe ting for.

Døde projektet?
Hvem ved noget?
Er der andre konkurrenter på vej?
Avatar billede resten Nybegynder
01. november 2003 - 14:02 #1
Ja det er rigtig nok der var noget om det men hvad der skete med det ved jeg ikke men det er da spændende at høre hvad der skete med projektet siden det ikke kom op....
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. november 2003 - 14:29 #2
det lever vist endnu!
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 15:15 #3
Link ville være fedt så :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. november 2003 - 16:12 #4
Kan det være http://www.iknow.dk/?

Jeg tror ikke på, at det var www.xperten.com ...
Avatar billede resten Nybegynder
01. november 2003 - 16:47 #5
Nej det var et site de "tunge" drenge arbejde på.
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 17:04 #6
*GG*
Avatar billede htm Nybegynder
01. november 2003 - 17:35 #7
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. november 2003 - 17:38 #8
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. november 2003 - 17:39 #9
Avatar billede htm Nybegynder
01. november 2003 - 17:41 #10
Athlon>> Det ser ud til det..
Avatar billede resten Nybegynder
01. november 2003 - 17:58 #11
Ja det var www.eug.dk men den blev aldrig til noget selvom der var en masse hemlighedskræmmeri om siden...

http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=eug.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da
Avatar billede roenving Novice
02. november 2003 - 01:17 #12
eug lever såvidt jeg forstår i bedste velgående, men tiden er stærkt afhængig af de involveredes muligheder for at færdiggøre konceptet ...

En klassiker: De godeste ideer kan ikke tåle en dårlig færdiggørelse, så hellere afvente !-)

-- Den skulle dog snart være på !o]
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. november 2003 - 10:16 #13
jeg har en gang for længe siden fået en henvendelse fra eug.dk, men tidnød gør at jeg må sige fra, for nu at citere en
klassiker: De bedste idéer kan ikke tåle en dårlig færdiggørelse, så hellere afvente!
Avatar billede roenving Novice
02. november 2003 - 11:23 #14
*g*
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
02. november 2003 - 13:52 #15
roenving -> Hvad er snart?
Og bliver det et lukket forum?
Avatar billede roenving Novice
02. november 2003 - 14:05 #16
>>athlon

Det er vist det som hedder gode spørgsmål -- der er nok ikke andet at gøre end at vente i spænding !-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. november 2003 - 19:19 #17
Der er også en svensk udgave som har spøget i lang tid: http://www.experten.se/
Avatar billede schaefner Juniormester
02. november 2003 - 23:36 #18
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=eug.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da

Registrant:

Handle: LG2295-DK
Navn: LJWeb Gmbh

Det er vel ljweb fra eksperten?
Avatar billede hostmoster Nybegynder
03. november 2003 - 07:12 #19
helt ærligt...  de har bygget på det i 3 år, og forventede launch for 2 år siden :P

Hvis det ville blive til noget seriøst, så var det allerede kommet op (tror jeg).
Avatar billede hostmoster Nybegynder
03. november 2003 - 07:13 #20
Jeg hørte at følgende eksperter stod bag:

ljweb, tony_breindal, nil.dk og prodic
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. november 2003 - 08:02 #21
I respekt for det forum vi befinder os på nu, er det selvfølgelig uværdigt at gå i detaljer her, men det er korrekt, at der har været overvejelser om at etablere et alternativt vidensdelingsforum.

Som med det gode initiativ med ’eNote’ er den praktiske arbejdsbyrde uendeligt meget større end et par storyboards og et flowchart afslører ved første øjekast.
Avatar billede terry Ekspert
03. november 2003 - 22:10 #22
?