Avatar billede stigp Nybegynder
01. november 2003 - 10:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Backup på cd

Hej

Jeg søger et program, der automatisk kan tage en backup af udvalgte filer på harddisken og brænde det på en cd.

Det skal gerne foregå helt automatisk eller bare ved at man trykker på et icon.

Eksempelvis hvis man klikker på iconet, så kopierer den de biblioteker der på forhånd er valgt under opsætningen, til en cd.

Programmet skal helst være gratis, men det er ikke noget krav.
Avatar billede espersen Novice
01. november 2003 - 10:40 #1
Ethvert brænder program kan oprette et image som du vælger:
Den husker hvilke mapper og filer den så skal brænde. (fx. Dokumenter, Outlook.pst, osv.)

Det image kan du lægge på skrivebordet, det klikker du på og vælger derefter at brændningen skal starte.. ; 1 klik mere end det du har bedt om ;-)
Avatar billede stigp Nybegynder
01. november 2003 - 19:24 #2
Jeg har med Nero, men den opdaterer ikke hvis der kommer nye filer, kun hvis nogen slettes.

Det skulle også gerne gå i gang helt automatisk.
Avatar billede espersen Novice
01. november 2003 - 23:05 #3
Det er med Nero at jeg har fået det til at virke !!

Gem dit image på fx skrivebordet og åbn det via denne efter at du har tilføjet em fil - så skulle Nero gerne fortælle at der opdateret med en extra fil!
Avatar billede espersen Novice
10. november 2003 - 12:58 #4
har dy tjekket det ?

Hvis du ikke lige kan få det til at virke, så sig lige til
Avatar billede stigp Nybegynder
11. november 2003 - 21:01 #5
Jeg har prøvet med 2 brænder programmer, men det ser ikke ud til umiddelbart at virke. Det skulle også gerne foregå mere automatisk, sådan at man ikke skal til at vælge brand cd osv.
Avatar billede espersen Novice
11. november 2003 - 22:10 #6
Så skulle du da se på BackItUp funktion, der kan køres automatisk.

Den er i Nero 6.
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:05 #7
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.
Avatar billede stigp Nybegynder
08. januar 2004 - 19:31 #8
Lukker