Avatar billede steens Nybegynder
07. januar 2001 - 18:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udbyder ISP

Hvilken udbyder skal jeg vælge:
Jeg har brug for:
FP
ASP
CGI
FTP
Flash
Access til server (hvad heder det forøvrigt)
Eller at bruger kan skrive direkte i mdb
IIS 4.0
NT server 4.0Microsoft Internet Information Server (IIS) 1.x med Internet Database Connector-tilføjelsesprogram under Windows NT Server 3.51

Det må gerne koste noget men der skal være Fri trafik i MB eller mindst 200 NB fri trafik..

Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2001 - 18:38 #1
www.azero.dk er rigtigt gode.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2001 - 19:01 #2
kan kun give klas ret!
Du får billige webhoteller, næsten ALDRIG nede, god support.
Dog Frontpage et lille ekstra beløb (99,-)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. januar 2001 - 19:07 #3
og de har fri trafik!
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
10. januar 2001 - 10:50 #4
Jeg må desværre skuffe lidt ... Azero er ikke særlig godt. De levere ret dårlig data sommetider under 8 kb/s.

Jeg har siden jeg startede med at bruge Azero sendt ca 15 klager ang. fejl på mine sider.
Det skal bemærkes det er inde for et halvt år.

Så det kommer lidt an på hvad man forventer af et hotel.

Men der jo mange nok nr. 1 i danmark er Scannet men det koster jo også prisen.

Ellers prøv en som Struer.net de har forholdsvis gode priser og deres linie kapacitet er ret god.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
10. januar 2001 - 10:51 #5
naturligvis fri trafik .. webhoteller der ikke har det i dag kunne da hvis godt lukke ...