Avatar billede truman Nybegynder
01. november 2003 - 08:32 Der er 7 kommentarer

søger crew til internet virksomhed

hej :)

jeg søger nogen folk der vil være med til at starte et
internet firma. vi skal lave små spil annoncer til nettet
i Flash. kontakt mig poå Messenger eller mail, netboot1go@hotmail.com
Avatar billede JoeX2 Praktikant
02. november 2003 - 22:28 #1
Ville der ikke være en fordel at dit crew bor i nærheden af der hvor du selv bor? Hvad med at skrive hvilket amt du bor i?
Avatar billede truman Nybegynder
03. november 2003 - 08:45 #2
nej, for det er kun en netvirksomhed. vi skal ikke mødes irl.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2003 - 11:56 #3
truman - der er idag rigtig mange små internet virksomheder, så mange at det er svært at komme ind på marked.

Og jeg tror ikke du finder mange herinde hvis du ikke engang vil mødes med dem. Man binder sig trodsalt til et firma når man opretter en internet virksomhed, og uden at kende hinanden personligt eller meget godt ville jeg ikke turde dette
Avatar billede JoeX2 Praktikant
04. november 2003 - 14:40 #4
Firmaet julefrokost bliver også lidt for nørdet. :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2003 - 14:47 #5
joex2 - haha fedt, en julefrokost over netmeeting LOOOL
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. november 2003 - 15:49 #6
Evt overvej et lidt mere daekkende koncept og opstil nogle firma analyser m.m. ;)
Avatar billede danauktion Nybegynder
29. december 2003 - 03:49 #7
Noget tyder på at forretningskonceptet ikke er helt klart - jeg mener du vil starte et internetfirma og har kun en hotmail-account ???
Du skulle måske starte med at få dig et domain-navn, lægge dine flash-spil ud på din side og se om du kan få folk til at besøge denne side. Indtil videre er dine ideer måske mere i den fabulerende end i den forretnigsmæssige fase.... :-)